دانلود و خرید کتاب پایایی پاتریک میر ترجمه مختار جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پایایی

کتاب پایایی نوشته پاتریک میر است که با ترجمه مختار جعفری و دیگران منتشر شده است. این کتاب یکی آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

 درباره کتاب پایایی

پایایی، از مجموعه کتاب‌های درک آمار است که هدفش ارائه رهنمودهای معتبر به محققان برای درک، ارائه و نقد تحلیل‌های آماری است. این کتاب نشان می‌دهد چگونه باید موضوعات مرتبط را گزارش کرد-از جمله جزییات مربوط به آنچه می‌توان گفت، نحوه بیان آن و ترسیم مرز میان آنچه نمی‌توان به‌درستی در مورد صحت ‌و سقم‌اش ادعایی داشت یا نتیجه‌گیری کرد.

 این کتاب به طور خاص متمرکز بر پایایی است که جنبه‌ای اساسی از تحقیقات علوم اجتماعی است. پایایی نه‌تنها بر کیفیت نمرات آزمون بلکه بر هر تحلیل آماریِ مبتنی بر آن نمرات اثرگذار است. 

عناوین مطرح شده در این کتاب سه روش مختلف پایایی و خطاهای استاندارد موردقبول را شامل می‌شوند: ازجمله روش‌های نظریه سنتی آزمون، شاخص‌های ثبات تصمیم‌گیری و نظریه تعمیم‌پذیری. کتاب پس از معرفی مختصر هر عنوان، توضیح می‌دهد که در مقالات مجلات حرفه‌ای چگونه باید پایایی را گزارش کرد. 

میر نویسندهِ کتاب، به ساده‌نویسی مشهور و قلمش قابل‌درک است. نقطه قوت دیگر این اثر مثال‌های است که از گزارش‌های خوب و بد بخش روش مقالات پژوهشی ارائه کرده است.

 خواندن کتاب پایایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران و محققان علوم اجتماعی مخاطبان اصلی کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان