دانلود و خرید کتاب ضد روش احمد محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ضد روش

کتاب ضد روش نوشته احمد محمدپور است. این کتاب یکی آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

 درباره کتاب ضد روش

چه چیزی یک روش را کمی، کیفی یا ترکیبی می‌‌سازد؟ کمیت و کیفیت را در روش تحقیق چگونه می‌‌توان تعریف یا ارزیابی کرد؟ محمدپور در این کتاب سه هدف عمده را دنبال می‌‌کند: یک، روش‌‌شناسی کیفی را در مضمون تاریخ تکامل فلسفی و پارادایمی روش در علوم اجتماعی قرار می‌دهد و به این ترتیب امتداد تاریخی و نظری این جریان روش‌‌شناختی را روشن‌‌تر می‌سازد. دو، با اتخاذ موضعی رابطه‌گرا، بر گسست‌‌ناپذیری نسبت بین روش و فلسفه در فرآیند تحقیق کیفی تأکید کرده، اهمیت و حساسیت چنین نگاهی را به محققان یادآور می‌شود. سه، با رد تلقی تقلیل‌گرایانه و نگاه ساده‌‌انگارانه به روش کیفی، تنوع و چندگانگی انواع و ابعاد این شیوه پژوهشی را، اعم از طرح‌‌های پژوهش، رویه‌‌های گردآوری و تحلیل داده‌‌ها، شیوه‌‌های نمونه‌‌گیری و راهبردهای اعتبارسنجی، به تصویر می‌‌کشد. 

خواندن کتاب ضد روش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ضد روش راهنمایی است جامع، کاربردی و مفید برای علاقه‌‌مندان به مباحث روش‌‌شناختی و به ویژه برای محققان کیفی در مقاطع ارشد و دکتری.

نظرات کاربران

narges bashiri
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

کتاب در خصوص معرفی تخصصی و دقیق روش های تحقیق کمی و کیفی است و یکی از کتب مرجع در این حوزه است. مطالعه اش را به کنش گران حرفه ای در حوزه جامعه شناسی پیشنهاد میکنم.

کاربر ۲۷۲۷۶۵۶
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

کتاب الکترونیکی آموزشی مناسب است برای هر دوره از تحصیل . عالیه امتحان کنید خوبه ،

کاربر ۴۵۶۰۵۱۷
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خود کتاب ها عالین، ولی مشکل من در واقع با فرمت PDF این هاست. نه میشه حالت نوشته رو شب کرد، نه میشه زیرش خط کشید، نه میشه یادداشت گذاشت کنارش، نه میشه هایلایت کرد. این باعث میشه هم خود

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۸۹ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۸۹ صفحه

قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
۷۷,۵۰۰
۵۰%
تومان