دانلود و خرید کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی هزیک محمد ترجمه نجمه رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی اثر هزیک محمد

کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی

معرفی کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی

کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی، نوشته هزیک محمد و حسنین علی، به پیشرفت‌های مربوط به زمینه‌ی فین‌تک اسلامی در سطح جهان و آینده‌ی اقتصاد دیجیتال اسلامی می‌پردازد. 

کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی را با ترجمه‌ای روان از نجمه رمضانی در اختیار دارید

درباره‌ی کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی

کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی به‌طور کلی به آینده اقتصاد دیجیتال اسلامی می‌پردازد؛ کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی از پیشرفت‌هایی می‌گوید که در زمینه فین‌تک اسلامی در سطح جهان رخ داده است. در کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی مثال‌های متعددی از ابداعات کشورهای اسلامی مختلف را در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) و انجمن ملل آسیای جنوب شرقی (ASEAN) می‌خوانیم. هزیک محمد و حسنین علی، نویسنده‌های کتاب، همچنین درباره چالش‌های رودررو و مشکلات فین‌تک اسلامی بحث می‌کنند. کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی به کاربردهای بلاکچین در بسیاری از حوزه‌های کلیدی در اقتصاد اسلامی می‌پردازد و پیشنهادهایی را به مؤسسات اسلامی ارائه می‌دهد تا در عصر دیجیتال، رفتارهای متغیر مشتریان و همچنین چالش‌های جدید همراه آن، مانند الگوهای همکاری برای تحریک ابداع، چابکی و قابلیت اندازه‌گیری در کنار غلبه بر مسائل امنیت سایبری، پاسخگوی شرایط باشند.

کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی برای تمام کسانی که دوست دارند در زمینه‌ی اقتصاد اسلامی اطلاعات کسب کنند، کتابی مناسب است. اگر در زمینه‌های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کنید، کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی را کتابی کاربردی می‌یابید.

بخشی از کتاب بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی

دو مفهوم بنیادین جهان‌بینی اســلامی که الزامات قابل توجهی در رفتارهای اقتصادی (از جمله مالی) دارند، مفاهیم انسان در جایگاه خلیفه و انســان در جایگاه عبد هستند. در قرآن (سوره بقره، آیه ۲۳۰ )اینطور ذکر شده که انسان خلق شــده تا خلیفه باشد؛ جانشینی روی زمین تا دســتورات الهی را اجرا کند، جایگاهی منحصربه‌فرد و ماموریتــی که به هیچ‌یک از دیگر مخلوقات داده نشده اســت. برای خلیفه بودن، نمایندگی قدرت خدا به بشر داده شده تا آگاهانه (نه به جبر)، طرح‌های الهی را در زمین اجرا کند. به او اراده آزاد داده شــده تا با اعمال خود، این طرح‌ها را اجرا کند یا از بین ببرد. او تنها موجودی است که می‌تواند ضد طبیعت خود عمل کند (و از دستور ازلی خدا تبعیت نکند)، حال آنکه هیچ‌یک از دیگر مخلوقات؛ از جمله حیوانات، گیاهان و ملائک چنین قدرتی ندارند. انسان‌ها آزادند از نعمت‌ها و رحمت‌هایی که به آنها ارزانی شده استفاده (تسخیر) کنند، اما در عین حال، باید وظیفه خود را در قبال خداوند به انجام برسانند؛ وظیفه‌شان در مقام عبد (که در خدمت خداست و او را میپرستد) و در مقام خلیفه (که به‌عنوان نماینده خدا در زمین امانت او را در دســت دارد) و هدف استعمار است،

یعنی رونق دادن زمین و ایجاد نظمی اجتماعی ـ اخلاقی در زمین. تمام اعمال انسان، از جمله کارهای اقتصادی‌اش، باید در این تعهد کلی به خدا و در قالب پیروی از چارچوب تجویزشده او ملاحظه شود.

فهرست

  • بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی 
  • فین‌تک؛تعریف، تاریخ و چشم‌انداز جهانی 
  • اهمیت فین‌تک و کاربردهای آن 
  • ظهور فین‎تک اسلامی و توسعه آن 
  • بلاکچین و اقتصاد دیجیتال
  • موارد استفاده گسترده بلاکچین 
  • تکامل بلاکچین 
  • پاسخ نهادهای مالی اسلامی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان