دانلود و خرید کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟ مرتضی ایمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟ اثر مرتضی ایمانی

کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟

انتشارات:اندیشه معاصر
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟

کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟ نوشته مرتضی ایمانی است. میلیاردرها به شما چه می گویند؟ کتابی است حاوی مطالب انگیزشی، سخنان و نقل قول ها، شکست‌ها و پیروزی‌ها و زندگینامه میلیاردرهای جهان و افراد موفق که به صورت ترجمه جمع‌آوری و گردآوری شده است.

درباره کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟

هدف از این کتاب ایجاد انگیزه، امید، مثبت اندیشی و علاقه‌مند شدن به مطالعه در افراد جامعه است. این کتاب به خواننده جوان کمک می‌کند بتواند راهی که سال‌ها قبل میلیاردهای جهان رفته‌اند را بشناسد و در آن مسیر قدم بردارد. کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟ برای خواننده‌ای که آگاه باشد راهنمای ثروت است.

خواندن کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و زندگینامه پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب میلیاردرها به شما چه می گویند؟

‌وارن بافت چگونه ثروتمند شد؟

دوران کودکی:

پدرش هاوارد بافت تاجر و سیاستمدار بود. بافت دومین فرزند از سه فرزند و تنها فرزند پسر خانواده است. او در کودکی در زمینه‌ی پول و تجارت استعداد شگفت انگیزی از خود نشان داد. سوابق و توانایی‌هایش در محاسبه‌ی دقیق اعداد در ذهن خود، هنوز هم همکاران تجاری‌اش را متحیر می‌کند. در 6 سالگی، شش جعبه‌ی کوکا کولا به قیمت ۲۵ سنت از مغازه‌ی پدر بزرگش خرید و هر بطری را به ازای یک سکه‌ی پنج سنتی فروخت؛ در حالی که کودکان هم سن و سال او بر روی چمن لی لی و بولینگ بازی می‌کردند. وارن تحصیلات خود را در دبستان رز هیل در اوماها آغاز کرد.

مهاجرت به واشنگتن دی سی:

در سال 1942 پدرش در انتخابات کنگره آمریکا انتخاب شد و به همین منظور وارن به همراه خانواده به واشنگتن دی سی نقل مکان کردند و وی دوران راهنمایی خود را در مدرسه آلیس دیل گذراند. در سال ۱۹۴۷ در ۱۷ سالگی از دبیرستان وودرو ویلسون در واشنگتن D.C فارغ التحصیل شد. در دوران دانش‌آموزی‌اش ۵۰۰ دلار روزنامه توزیع کرد. ( این مقدار در حال حاضر معادل ده‌ها هزار دلار است)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۳۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان