دانلود و خرید کتاب آنجا کیست؟ جان وود کمبل ترجمه بیژن چگنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنجا کیست؟ اثر جان وود کمبل

کتاب آنجا کیست؟

معرفی کتاب آنجا کیست؟

کتاب آنجا کیست؟ معروف‌ترین داستان جان دبلیو. کمبل است. کتابی که ماجرای دو دانشمند را بیان می‌کند که با پیدا کردن یک موجود ناشناخته‌ی فرازمینی، می‌توانند دنیا را متحول کنند. 

فیلم‌ها The Thing From Another World - 1951, The Thing - 1982, The Thing - 2011 با اقتباس از داستان کتاب آنجا کیست؟ ساخته شده است. آنجا کیست؟ را با ترجمه‌ی بیژن چنگی بخوانید و در دنیای فانتزی والا غرق شوید.

درباره‌ی کتاب آنجا کیست؟

کتاب آنجا کیست؟ داستانی فانتزی و علمی تخیلی است. داستان با پیدا شدن موجودی ناشناخته آغاز می‌شود. موجودی که به نظر می‌رسد یک فرازمینی باشد. بلر و گری دو شخصیت کتاب آنجا کیست؟ می‌خواهند تمام تلاششان را بکنند تا بفهمند که این موجود چه چیزی است؟ از کجا آمده؟ آن‌ها همچنین می‌خواهند بدانند که در صورتی  که موجود ناشناخته را در طبیعت رها کنند، آیا خطری متوجه بشریت نمی‌شود؟ آیا ممکن است بیماری ناشناخته‌ای از جانب او در میان انسان‌ها رواج پیدا کند و زندگی در روی کره زمین را به نابودی بکشاند؟ 

کتاب آنجا کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران کتاب‌های فانتزی هستید، بدون شک از خواندن کتاب آنجا کیست؟ لذت می‌برید.

درباره‌ی جان دبیلو کمبل

جان وود کمبل در ۸ ژوئن ۱۹۱۰ در آمریکا متولد شد. او یکی از معروف‌ترین نویسنده‌ها و ویراستارهای آمریکایی است که به دلیل کتاب‌های علملی تخیلی و فانتزی که نوشته است شناخته می‌شود. کتاب آنجا کیست؟ در زمان انتشارش آنچنان سر و صدا به پا کرد که سه کارگردان فیلم‌هایی با اقتباس از آن ساختند. جان دبلیو کمبل یکی از نویسندگانی بود که بر نوشته‌های ایزاک آسیموف تاثیری عمیق داشت. 

او در ۱۱ ژوئیه ۱۹۷۱ در ۶۱ سالگی چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب آنجا کیست؟

هواشناس تنومند دوباره شروع به صحبت کرد: ”مشکل آن‌ها هستند. بلر می‌خواهد این موجود را مورد آزمایش قرار بدهد. یخش را آب کند، اسلایدهایکوچک از بافت‌هایش تهیه کند و از این دست کارها. برخالف بلر، نوریس معتقد است که این کار خطرناک است. دکتر کاپر هم کاملا با بلر موافق است. البته نوریس یک فیزیکدان است، نه یک زیست‌شناس. اما او به نکته‌ای اشاره می‌کند که همه ما باید بشنویم. بلر از گونه‌های حیاتی میکروسکوپی برای ما گفته است که زیست‌شناسان معتقدند حتی در این شرایط سخت هم می‌توانند زنده بمانند. آنها زمستان‌ها یخ می‌زنند و تابستانها با گرم شدن -به مدت سه ماه- زنده می‌شوند.“

نکته‌ای که نوریس به آن اشاره می‌کند این است که آنها می‌توانند گرم شوند و دوباره به زندگی برگردند. درون این موجود هم باید چنین زندگی میکروسکوپی‌ای در جریان باشد. همانطور که درون هر موجود زنده دیگری که ما می‌شناسیم وجود دارد. او نگران است که با آب کردن یخ این موجود یک مرض مسری خطرناک را آزاد کنیم- بیماری‌ای که برای بشر ناشناخته است.“ 

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۲

این اثر دارای ترجمه ای فوق العاده و مطابق با حال و هوه و فضای اصل رمان است.داستان هیجان انگیز و نعروفی است که بسیار از آن فیلم ساخته شده. پیشنهاد می کنم کتاب را مطالعه کنید.

Kimia
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

یه رمان کوتاه علمی تخیلی / وحشت کلاسیک و دلچسب. اگه مثل من علمی تخیلی دوست دارین پیشنهاد میکنم.

Alex Happy
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

لطفاً به بی نهایت اضافش کنید

A
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

جالب بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۶۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان