دانلود و خرید کتاب داعش؛ شجره خبیثه جواد بامری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داعش؛ شجره خبیثه اثر جواد بامری

کتاب داعش؛ شجره خبیثه

معرفی کتاب داعش؛ شجره خبیثه

جواد بامری در کتاب داعش؛ شجره خبیثه به بررسی پیشنیه و نقش محمدبن عبدالوهاب در شکل گیری گروه‌های تکفیری و داعش می‌پردازد.

 درباره کتاب داعش؛ شجره خبیثه

 نویسنده در این کتاب به پیشینه گروه‌های تکفیکری، جنایات وهابیت و پیروان محمد بن عبدالوهاب و نقد افکار او پرداخت است. او در این کتاب به برخی شبهات وهابیت و پاسخ آنها هم پرداخته است تا مخاطب را از حقیقت وهابیت و داعش آگاه کند.

 خواندن کتاب داعش؛ شجره خبیثه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تاریخ سیاسی به ویژه کسانی که دوست دارند درباره ریشه‌های داعش و گروهک‌های تکفیری بیشتر بدانند.

 بخشی از کتاب داعش؛ شجره خبیثه

محمد بن عبدالوهاب با صدور حکم جهاد علیه مسلمانان به اتهام کفر، شرک و بدعت، اعراب بادیه نشین را برانگیخت و به کمک ابن سعود لشکری فراهم ساخت و با حمله به شهرها و روستاهای مسلمان‌نشین، مردم را به خاک و خون کشید و اموال آنان را به عنوان غنائم جنگی غارت نمود.

جنگ‌هایی که وهابیان در نجد و خارج از نجد (حجاز، یمن، شام و عراق) می‌کردند، جاذبه‌ای دل‌فریب داشت؛ زیرا ثروت هر شهری که با قهر و غلبه بر آن دست می‌یافتند، بر مهاجمان حلال بود، اگر می‌توانستند آن را جزو متصرفات و املاک خود قرار می‌دادند و در غیر این صورت به غنایمی که به دست آورده بودند، اکتفا می‌کردند.

جنگ‌های محمد بن عبدالوهاب با مسلمانان بیشتر از جنگ‌های پیامبر (ص) با مشرکان شبه جزیره عربستان بوده است. جنگ‌های محمد بن عبدالوهاب با مشرکان شبه جزیره به بیش از ۳۰۰ جنگ می‌رسد. پیامبر اعظم (ص) در طول ده سال با مشرکان جنگید، ولی شیخ محمد عبدالوهاب بیش از بیست سال با [مسلمانان مشرک از نظر وی] نبرد کرد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه