دانلود و خرید کتاب ما مفتخریم به این دشمنی نسیم کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما مفتخریم به این دشمنی اثر نسیم کریمی

کتاب ما مفتخریم به این دشمنی

معرفی کتاب ما مفتخریم به این دشمنی

کتاب مامفتخریم به این دشمنی را نسیم کریمی گردآوری کرده است. این کتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره دشمن و روش‌های مقابله با آن‌ها است که در قالب یک اثر کامل جمع‌آوری شده است.

درباره کتاب مامفتخریم به این دشمنی

آن چه در این کتاب جمع آوری شده، بیاناتی از رهبری است درباره  دشمن شناسی که در طول سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ در جمع دانشجویان ایراد گردیده است. در گزینش بیانات سعی شده بهترین انتخاب برای تبیین ابعاد گوناگون دشمن شناسی شامل: معرفی دشمن، چگونگی و کیفیت دشمنی ها، موقعیت کنونی دشمن، سرانجام این دشمنی و وظایف ما درقبال دشمنی ها صورت گیرد. 

خواندن کتاب مامفتخریم به این دشمنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام ایرانیانی که می‌خواهند نظرات مقام معظم رهبری را بدانند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مامفتخریم به این دشمنی

به ما که نگاه می کنند حسی نوستالژیک پیدا می کنند و غمی شیرین تمام وجودشان را پر می کند. انگار همین چند روز قبل بود؛ روزهایی که ما سربه راه شان بودیم؛ نه به کار خودمان کار داشتیم، نه به کار دیگران. بشکه های نفت را پیشکششان می کردیم و می گفتیم: خدا از اَبَر قدرتی کمتان نکند آقا!

آنچه امروز جنجال امریکاییها علیه ایران را به‌وجود آورده و اینها را دستپاچه کرده، این است که اینها دارند می‌بینند که ایران نیروگاه هسته‌یی را به‌وجود آورده و می‌تواند برق هسته‌یی تولید کند و سوخت و خوراک آن را هم خودش در داخل تولید می‌کند. این، اولین نقطهٔ نگرانی اینهاست. من یک وقت گفتم که اگر نفت در اختیار آنها بود و ما احتیاجِ به نفت داشتیم، یک بطری نفت را به قیمت پدر و مادرشان به ما می‌فروختند. ... می‌بینید که کشورهای دارای نفت، سرمایهٔ تجدیدنشدنی خودشان را تبدیل می‌کنند به یک پول ناقابل. اینها می‌خواهند همین معادله را در مسألهٔ سوخت اتمی به‌وجود بیاورند؛ یعنی کاری کنند که اگر ما نیروگاه اتمی هم داریم، برای سوختش محتاج آنها باشیم. نقطهٔ دوم نگرانی آنها این است که از این ناراحتند که این دانش در داخل رشد کرده و روئیده است؛ یعنی در واقع بومی است. البته این به معنای آن نیست که ما این دستگاه را اختراع کردیم؛ نه، بلکه به این معناست که ما برای فراگیری این کار درِ خانهٔ آنها نرفتیم. محققان جوان خودمان - همین جوانهایی مثل شما - و صدها مغز متفکر و خوشفکر توانسته‌اند این دستگاه عظیم را راه‌اندازی کنند و به نتیجه برسانند؛ دانش را در میان خودشان بارور کنند؛ فناوری را به‌وجود بیاورند و درِ خانهٔ این و آن نروند؛ این یکی از نگرانیهای آنهاست؛ چرا، چون می‌بینید این درست بر خلاف آن فلسفهٔ استکباری است که کشورهایی که می‌خواهند تحت سلطه باشند، نباید در دانش و فناوری استقلال داشته باشند. بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هیأت علمی و کارشناسان جهاد دانشگاهی (۱۳۸۳/۰۴/۰۱). 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه