دانلود و خرید کتاب خلاقیت در عمل رسول امید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاقیت در عمل اثر رسول امید

کتاب خلاقیت در عمل

نویسنده:رسول امید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خلاقیت در عمل

کتاب خلاقیت در عمل نوشته رسول امید است. این کتاب به سوال چگونه می توانم فردی خلاق باشم؟ پاسخ می‌دهد و سعی دارد یک راهنمای جامع و کامل باشد برای کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند.

درباره کتاب خلاقیت در عمل

خلاقیت، یکی از تأثیرگذارترین مهارت‌ها و توانایی‌های خدادادی بشر است. خلاقیت، آن نوع از توانایی است که انسان را شایسته صفت جانشینی خداوند بر روی زمین کرده؛ همان انسان غارنشین که به انسانِ قرن ۲۱ و اشرف مخلوقات تبدیل شده است اما سوال اینجاست که چرا بسیاری از ما با این توانایی غریبه‌ایم و از آن به‌عنوان ابزاری کارآمد در زندگی خود استفاده نمی‌کنیم؟

جواب این سوال را باید در باورهای خودمان جستجو کنیم. با این‌که که همه ما خلاق آفریده شده‌ایم، ولی به دلیل باور نداشتنِ بسیاری از ما به این حقیقت، از این موهبت بهره نمی‌بریم. در این کتاب ضمن آشنایی با مقوله خلاقیت و انجام تمرین‌های بسیار ساده، گام‌به‌گام به بازآفرینی خلاقیت خود اقدام می‌کنید و با به‌کارگیری آن، تحولی شگرف را در زندگی شخصی، شغلی و اجتماعی خود تجربه خواهید کرد.

خواندن کتاب خلاقیت در عمل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که قصد دارند در زندگی موفقیت بیشتری را تجربه کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خلاقیت در عمل

۱- اگرچه سطح خلاقیت در افراد مختلف، متفاوت است اما خلاقیت، مختص افراد خاص نیست و همه مردم دارای این توانایی هستند. درواقع، خلاقیت چیز عجیب‌وغریبی نیست بلکه یکی از خصوصیات و توانایی‌های خدادادی بشر است و ما حتی برخی اوقات بدون آن‌که شناختی از خلاقیت داشته باشیم، در حل مسائلمان از آن استفاده می‌کنیم.

۲- خلاقیت، یک مهارت اکتسابی و قابل یادگیری است. افراد با هر سطحی از خلاقیت، قادر به فراگیری و ارتقاء سطح آن در خود هستند.

۳- خلاقیت، منحصر به امور و فعالیت‌های خاص نیست. بعضی از مردم، خلاقیت را منحصر به فعالیت‌های هنری می‌دانند. برخی نیز آن را مختص فعالیت‌های سطح بالا مانند اختراع و اکتشاف می‌پندارند؛ درصورتی‌که کاربرد خلاقیت، بسیار گسترده‌تر از این‌ها بوده و شما می‌توانید از آن در کارها و مسائل کوچک زندگی روزمره تا مسائل بسیار پیچیده علمی و جهانی استفاده کنید.

نظرات کاربران

kids creativity
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

با توجه به مطالب بسیار مفید و کاربردی و تمرینات ساده‌ای که برای هر فصل اضافه شده، کتابی بسیار تاثیرگذاره. از این‌رو من خوندن این کتاب رو به همه کسانی که می‌خواهند زندگیشون رو با کسب مهارت خلاقیت متحول کنند،

- بیشتر
محبوبه بهاری
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

واقعا عالی و تاثیر گذار با خواندن این کتاب بسیار خلاق خواهید شد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۴۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان