دانلود و خرید کتاب سختی کارهای سخت بن هارویتز ترجمه نیلوفر جمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سختی کارهای سخت اثر بن هارویتز

کتاب سختی کارهای سخت

نویسنده:بن هارویتز
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۶از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سختی کارهای سخت

کتابچه سختی کارهای سخت چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام، نوشته بِن هارُویتز است. با این کتاب یادمی‌گیرید که چگونه در شرایط سخت و نامساعد، کار خود را راه‌اندازی کنید.

 درباره کتاب سختی کارهای سخت

تعیین هدفی بزرگ و به‌کارگیری کارکنان‌ برای به‌‌دست‌آوردن آن، کار سختی نیست؛ کار سخت وقتی است که هدف را از دست می‌دهید و باید تعدیل نیرو کنید. استخدامِ نیرو‌یِ خوب یا چیدن ساختارِ سازمانی، کار سختی نیست؛ مشکل، سروکار داشتن با افرادی است که سخت می‌شود با آن‌ها کار کرد. سختیِ کار، برقراری ارتباط بین آدم‌ها در قالبِ ساختارِ طراحی شده است.

کتاب سختی کارهای سخت، نوشته بِن هارُویتز، کارآفرین، مدیرعامل و سرمایه‌گذار خطرپذیر، درس‌های مفیدی را که از زندگی حرفه‌ای‌اش یاد گرفته، با شما در میان می‌گذارد تا کمک کند از پس‌کارهای سخت بر‌بیایید. این کتاب انگیزه‌ای برای افرادی است که درگیرِ راه‌اندازیِ کسب‌وکاری فناورانه هستند.

یک شرکت در مدت فعالیت خود، چالش‌های فراوانی را تجربه می‌کند و وظیفه‌ی شما به‌عنوان مدیرعامل، گرفتن تصمیمات درست و شجاعانه است. مدیرعامل بودن، یعنی مواجه‌شدن با مشکلات. اگر به‌اندازه‌ی کافی قوی نباشید، تلاشتان به شکست ختم می‌شود. مدیران‌عامل، باید مشکلات شرکت را شفاف‌سازی کنند. مدیرعامل بودن یعنی؛ روبرو شدن با شرایطی که هیچ جواب درستی برایشان وجود ندارد. این اولین قانون مدیرعاملی است: هیچ قانونی وجود ندارد.

گرفتن تصمیمات سخت و درست، شجاعتان می‌کند. وقتی تصمیمات ساده و غلط می‌گیرید، ترسو می‌شوید.

درس مهم برای کارآفرینان این است که، کارهای سخت، سخت می‌مانند. آنها سخت‌اند، چون میان‌بر یا دستورالعملی برایشان وجود ندارد. پس، چالش را بپذیرید.

 خواندن کتابچه سختی کارهای سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های موفقیت در حوزه کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل سختی کار سخت را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه