دانلود کتاب صوتی تزلزل‌ناپذیر با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تزلزل‌ناپذیر اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی تزلزل‌ناپذیر

معرفی کتاب صوتی تزلزل‌ناپذیر

کتابچه تزلزل‌ناپذیر چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب تزلزل‌ناپذیر اثر آنتونی رابینز است. این کتاب روش‌های آزادی مالی را آموزش می‌دهد. این کتاب با ترجمه الهام بهار و صدای غلامرضا صادقی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی تزلزل‌ناپذیر

مجموعه تصمیماتی که می‌گیریم، زندگی‌مان را شکل می‌دهند. مهم‌ترین تصمیمی که در طول زندگی‌ باید بگیریم این است که بدون توجه به شرایط‌، خود را متعهد به خوشبخت کردن خودمان بدانیم. تزلزل‌ناپذیر احساس آزادی مالی به سرمایه‌گذاران می‌دهد و به آن‌ها کمک کند پایدار و نترس باشند. کتاب، مراحل، اصول و حقایقی را با ما در میان می‌گذارد؛ همچنین بر روی اشتباهات رایج تاکید می‌کند، راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌دهد و داستان‌های دیگری با ما در میان می‌گذارد. اینگونه فهم و استفاده از این نکات را، به عنوان مجموعه‌ای از راهنماهایی که مربوط به اقتصاد هستند، برای همه آسان می‌کند. این کتاب به خواننده‌ها نشان می‌دهد چگونه افسارِ درآمدِ سرمایه‌گذاری را در دست بگیرند و تنها از دور مشاهده‌گر نباشند تا قربانیِ شرایط غیرقابل پیش‌بینیِ بازار نشوند. تزلزل‌ناپذیر بودن، تنها به پول محدود نمی‌شود، بلکه یک وضعیت روحی هم هست. تزلزل‎ناپذیر یعنی شخصی که با وجود روبه‌رویی با آشفتگیِ محض، داری اعتمادبه‌نفس است.

شنیدن کتاب صوتی تزلزل‌ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب و کار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب تزلزل‌ناپذیر را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد