دانلود و خرید کتاب هفته‌کاری چهار ساعته تیم فریس ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفته‌کاری چهار ساعته اثر تیم فریس

کتاب هفته‌کاری چهار ساعته

معرفی کتاب هفته‌کاری چهار ساعته

کتابچه هفته‌کاری چهار ساعته نوشته تیم فریس است که با ترجمه شاهین غفاری منتشر شده است. این کتاب آموزش می‌دهد که چگونه از کار روزانه خلاص شویم، هر جا دوست داریم زندگی کنیم و از ثروتمان لذت ببریم. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب هفته‌کاری چهار ساعته است.

درباره کتاب هفته‌کاری چهار ساعته

زندگی برای لذت بردن است و یک بار برای ما فرصتش پیش می‌آید پس باید حس خوب داشته باشیم و برای بیشتر شدن این حس خوب تلاش کنیم. یکی از چیزهایی که این حال خوب را از بین می‌برد تکرار کار روزانه در ساعت‌های خسته کننده و طولانی است. نتیجه این نوع کار ناراحتی و استرس منفی در شما است. این کتابچه سعی دارد به شما یاد بدهد چگونه نیازی نیست که هر ثانیه از روز را فعال باشید؛ بلکه، می‌توانید به سراغ گزینه دیگری بروید، گزینه‌ای که نه تنها نتایج شما را افزایش دهد، بلکه آن‌ها را چند برابر کند. این کتاب یک راهنمای عملی است برای بالا بردن بازده فردی و در عین‌حال پایین آوردن ساعت کاری. این کتاب به شما یاد می‌دهد از زندگی لذت ببرید و کار کنید.

خواندن کتابچه هفته‌کاری چهار ساعته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابچه را به تمام کسانی که قصد دارند از زندگیشان بیشتر لذت ببرند و فرصت ندارند کتاب کامل را بخوانند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه