دانلود و خرید کتاب باغچه‌ی بره کوچولو نورا حق‌پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب باغچه‌ی بره کوچولو

کتاب باغچه‌ی بره کوچولو نوشته نورا حق‌پرست توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است و با استفاده از تصویرسازی فرش ایرانی برای کودکان گروه سنی الف داستان می‌گوید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب باغچه‌ی بره کوچولو

یک بره کوچک متوجه می‌شود به زودی بهار از راه می‌رسد چند دانه گیاه را در پشم‌هایش تنش پنهان می‌کند و به سمت دشت بزرگی به راه می‌افتد تا آن‌ها را بکارد و دشت را آباد کند. به دشت می‌رسد دانه‌ها را می‌کارد و در همین زمان حیوانات دیگر هم به کمک او می‌آیند.

خواندن کتاب باغچه‌ی بره کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

drhakimi
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

کتاب درباره فصلها بود رسیدن فصل بهار و جشن گرفتن این فصل زیبا با هم و مهمتر از همه نقاشیها به طرح فرش های زیلای ایرانی بود. ودر نهایت دشت پر گل و حیوانات توی دشت به صحنه زیبای فرش

- بیشتر
Green Phoenix
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

کتاب در مورد فرش ایرانی و تشبیهش به فصل بهاره ولی رنگهای تصاویر تداعی کننده بهار نیستند و این رنگ ها به نظرم گروه سنی الف را جذب نمیکند. تصویرگر میتوانست از رنگ های شاداب تری استفاده کند

taghi abadi
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

خیلی زیبا بود .

JONEOR
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

مال گروه الفه😥

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان