دانلود و خرید کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری رابرت جی رینگر ترجمه شوکا کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری اثر رابرت جی رینگر

کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری

کتابچه عادت‌های میلیون‌دلاری، چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری اثر رابرت جِی رینگِر است. رینگر در این کتاب، ۱۰ گام ساده برای دستیابی به هر آنچه در زندگی می‌خواهید، معرفی می‌کند.

موفقیت، به سادگی، در این خلاصه می‌شود که عادت‌هایی مشخص و ساده را بفهمیم و به کار ببندیم؛ عادت‌هایی که همیشه به موفقیت ختم می‌شوند. واقعیتِ خیلی هیجان‌انگیزی است چون هر کسی می‌تواند این عادت‌ها را برای خودش جا بیندازد و این عادت‌ها همیشه به نتیجه می‌رسند.

موفقیت‌های بزرگ فقط برای آن‌دسته از افراد رخ می‌دهد که عادت اجتناب از دنیای وسوسه‌انگیز توهمات را دارند. دنیای واقعیت به راحتی و آسودگی دنیای توهمات نیست ولی در درازمدت نتیجه‌ی بهتری می‌دهد.

درباره کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری

در کتاب عادت‌های میلیون‌دلاری، رابرت جِی رینگِر عاداتی کوچک را معرفی می‌کند که نتیجه آنها موفقیت است. هر کسی از هر عملی که انجام می‌دهد، نتیجه‌ای می‌گیرد. رمز کار در این است که هر روز و هر روز اعمالمان را در مسیر جا انداختن عادت‌های لازم برای موفقیت هدایت کنیم. یک زندگی موفق، فقط یعنی مجموعه‌ای از روزهای موفق و تنها راه ممکن، برای پیروز شدن در درازمدت، تمرین روزانه‌ی عادت‌های صحیح است. رینگر در این کتاب درباره ده عادت ساده حرف می‌زند. عادت نگرش صحیح، عادت واقع‌بینی، عادت داشتن دورنما، عادت زندگی در لحظه، عادت اخلاق‌گرایی، عادت برقراری روابط انسانی، عادت ساده بودن، عادت حذف زالوها ( آدم‌های متقلب، نابودگر، لاف‌زن‌ها و...)، عادت انضباط نفس و عادت عمل‌گرایی.

 خواندن کتابچه عادت‌های میلیون‌دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل عادت‌های میلیون‌دلاری را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه