دانلود و خرید کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) سمیرا لطفی نوکنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) اثر سمیرا  لطفی نوکنده

کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶)

معرفی کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶)

‌کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) اثر سمیرا لطفی نوکنده به بررسی سیستم‌های اطلاعاتی دولت بریتانیا و خدمات مرتبط با آن، پرداخته است. 

درباره‌ی ‌کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶)

سمیرا لطفی نوکنده در کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) به بررسی روش‌های بالا بردن و حفظ امنیت سایبری دولت بریتانیا پرداخته است. در دنیایی که تقریبا تمام کارها از طریق دنیای مجازی و شبکه‌ی اینترنت انجام می‌شود، حفظ امنیت ملی کاری بسیار مهم است. دولت‌ها باید برنامه‌های مشخص و اقدامات خاصی را برای حفظ امنیت سایبری انجام دهند. بنابراین باید استراتژی طراحی شود که شامل اقدامات پیشنهادی و معرفی‌ شده همه‌ی بخش‌های اقتصادی و جامعه باشد. بخش‌های مختلف دولت مرکزی، رهبران صنعت و شهروندان نیز هرکدام نقش خاصی را در این زمینه ایفا می‌کنند. کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) این استراتژی را که دولت بریتانیا به کار بسته است، توضیح می‌دهد. 

‌کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مباحث امنیت ملی سایبری، راه‌های حفاظتی و اقدامات مختلف علاقه‌مند هستید، از خواندن کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶) لذت می‌برید.

بخشی از ‌کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری بریتانیا (۲۰۲۱-۲۰۱۶)

مرکز امنیت ملی سایبری جدید، قطبی از تخصص در سطح جهانی و کاربرپسند را برای مشاغل و افراد مانند پاسخ سریع به حوادث مهم فراهم خواهد کرد. دولت نقش رهبری روشنی دارد، اما ما همچنین اکوسیستم تجاری گسترده‌تری را پرورش خواهیم داد و می‌دانیم که صنعت می‌تواند سریع‌تر از ما نوآوری کند. این شامل محرکی برای به دست آوردن بهترین ذهن جوان در امنیت سایبری است. تهدید سایبری بر کل جامعه ما تأثیر می‌گذارد، بنابراین می‌خواهیم این مسئله را روشن کنیم که همه در پاسخ ملی ما نقش ایفا می‌کنند. به همین دلیل این استراتژی یک تمرین بی‌سابقه در شفافیت است. ما دیگر نمی‌توانیم این بحث را پشت درهای بسته داشته باشیم.

در نهایت، این تهدیدی است که به‌طور کامل از بین نمی‌رود. فناوری دیجیتال به دلیل باز بودن کار می‌کند و این باز بودن خطراتی را به همراه دارد. کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم کاهش تهدید به سطحی است که بقای نیآرا همچنان به عنوان پیشگام در انقلاب دیجیتال تضمین کند. این استراتژی چگونگی دستیابی به این هدف را مشخص می‌کند.

فهرست

  • زمینه استراتژیکی
  • پاسخ ملی ما
  • دفاع
  • بازدارندگی
  • توسعه
  • اقدامات بین‌المللی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان