دانلود و خرید کتاب چکیده مقاله های نخستین همایش دوسالانه بین المللی انجمن علمی باستان شناسی ایران گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چکیده مقاله های نخستین همایش دوسالانه بین المللی انجمن علمی باستان شناسی ایران اثر گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن

کتاب چکیده مقاله های نخستین همایش دوسالانه بین المللی انجمن علمی باستان شناسی ایران

معرفی کتاب چکیده مقاله های نخستین همایش دوسالانه بین المللی انجمن علمی باستان شناسی ایران

کتاب حاضر چکیده مقاله‌های نخستین همایش دوسالانه‌ی بین‌المللی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران است که به همت گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن و انجمن علمی باستان‌شناسی ایران در انتشارات آریارمنا منتشر شده است.

نخستین کنگره بین المللی دوسالانه انجمن علمی باستانشناسی ایران با موضوع برهمکنش‌های فرهنگی ایران و سرزمینهای همجوار، با تولیت انجمن علمی باستانشناسی ایران و مشارکت و همکاری دانشگاه‌های مختلف؛ مراکز پژوهشی نظیر پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ پژوهشکده باستانشناسی و دیگر مراکز علمی_فرهنگی شکل گرفت.

انجمن علمی باستانشناسی ایران براساس اهداف و وظایفی که دراساسنامه مشخص شده است، برنامه‌های مختلفی را در راستای اعتلای علم باستانشناسی در کشور دنبال می‌کند که برگزاری نشست‌ها و همایش‌های علمی در سطح ملی و بین المللی ازجمله آنها به شمار می‌رود. هیئت مدیره انجمن، علاوه بر تلاش‌های جاری در زمینه توسعه و ترویج دانش باستانشناسی، یکی از اهداف بلندی که به دنبال تحقق آن است، تأثیرگذاری یافته‌های این علم بر رفتارهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه است.

شناخت و آگاهی مردم ما از ریشه و پیشینه مشترک و روابط عمیق تاریخی ملت ایران با مردمانی که در حوزه ایران فرهنگی زندگی می‌کنند، در برقراری صلح و آرامش، کاستن از تنشها و تداوم دوستی‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت. گذشته درخشان و غنای فرهنگ و تمدنی که امروز بدان میبالیم، حاصل برهمکنش‌هایی است که در درازنای تاریخ میان ساکنان این سرزمین و مردمان سرزمینهای همجوار شکل گرفته است.

بر همین اساس، هدف غایی کنگره حاضر شناخت عمیقتر نسبت به برهمکنش‌های فرهنگی ایرانیان با ساکنان سرزمین‌های پیرامونی در طول تاریخ و انجام تبادلات علمی میان باستانشناسان ایرانی و همتایان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

خواندن چکیده مقاله‌های نخستین همایش دوسالانه‌ی بین‌المللی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

پژوهشگران حوزه باستان‌شناسی ایران فرهنگی و علاقه‌مندان به باستان‌شناسی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان