دانلود و خرید کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار گیل آوری ترجمه محمد ایوبی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار اثر گیل آوری

کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

معرفی کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار نوشته گیل آوری کتابی است که درباره دست‌یافتن به موفقیت در  دنیای رقابتی امروز حرف می‌زند . این کتاب یکی از کتاب‌های انتشارات پژوهشگاه دفاع ملی است.  این پژوهشگاه (دانشگاه) از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصهٔ مسائل راهبردی است و عمده انتشاراتش در سه زمینه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی است.

درباره کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

این کتاب، با دو شکل از نظام سرمایه داری (کاپیتالیسم)، آغاز می‌شود؛ و به تأثیرات ژرف آن‌ها، بر رهبری و پایداری سازمان ها می‌پردازد.

یکی از اَشکال سرمایه داری، که به‌عنوان سرمایه داریِ آنگلو/آمریکایی شناخته می‌شود، ریشه در ایالات متحده دارد، و تأکید آن بر ارزش کوتاه‌مدتِ حداکثریِ سهامِ سهام‌داران است. این شکل، اغلب نئولیبرالیسم یا اقتصاد بازار آزاد نامیده می‌شود. گونه‌های متفاوت آن، معمولاً، در سایر نقاط انگلیسی زبان دنیا شامل استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزلند، و بریتانیا یافت می شود. نظام سرمایه داری آنگلو/آمریکایی، به طور گسترده، به‌عنوان شکل آرمانیِ نظام سرمایه داری، شناخته می‌شود.

شکل دوم سرمایه داری، به صورتی محدودتر تبلیغ می‌شود. این شکل، بر پایه ی مفاهیم عدالت اجتماعی است، و وابستگیِ متقابلِ شرکت ها و جوامع محلی شان را، به رسمیت می‌شناسد. این شکل از سرمایه‌داری، به‌عنوان نظام سرمایه‌داری راینلند، نظام سرمایه‌داری ذی‌نفع  یا اقتصاد بازار هماهنگ، شناخته می شود. این رویکرد، پایداری بلندمدت یک شرکت و روابط آن با گروه‌های سرمایه گذاری بسیار، و نه فقط با سهام‌داران، را مورد توجه قرار می‌دهد. این شکل، معمولاً در کشورهایی نظیر اتریش، دانمارک، فنلاند، آلمان، هلند، نروژ، سوئد، سوئیس، و شکل متفاوت و گسترده تر آن در ایتالیا و ژاپن یافت می‌شود.

 تمرکز کتاب حاضر بر نوع اول سرمایه‌داری یعنی آنگلو/آمریکایی است و این نوع رهبری و نمونه‌ها، حوزه‌ها و چشم‌اندازهایش را بررسی کرده است.

خواندن کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران عرصه‌های بین‌المللی و علاقه‌مندان به مباحث سیاسی و جامعه‌شناسانه را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

شبکهٔ رهبری پایدار برگرفته از سازمان‌های آلمانی و سوئیسی است، که در آنها حتی شرکت‌های تحت مالکیت دولتی، بسیاری از عناصر آن را دارا هستند. البته رهبری راینلند، در دیگر نقاط جهان نیز یافت می‌شود. فصل حاضر با مثال‌هایی از شرکت‌های دولتی در حوزهٔ اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی آغاز می‌شود. سپس تمرکز آن به کسب‌وکارهای خانوادگی در نقاط مختلف جهان تغییر می‌کند. این بدان دلیل است، که بسیاری از سازمان‌های راینلندِ توضیح داده شده در بخش ۲، به‌طور کامل یا نسبی، تحت مالکیت بنیان‌گذاران پیشین قرار دارند. آیا حضور در تصمیم‌گیری سازمانی خانوادهٔ بنیان‌گذار، باعث تفاوت در روش ادارهٔ یک کسب‌وکار می‌شود؟ شواهد ارایه شده در بخش دومِ فصل حاضر، حاکی از رخ دادن چنین تفاوتی هستند. مورد اس.آ.اس، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت خصوصی نرم‌افزاری در جهان، رابطهٔ تنگاتنگ با اصول رهبری راینلند را نشان می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان