دانلود و خرید کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور ترجمه محسن جلیلوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور اثر محسن جلیلوند

کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور

معرفی کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور

کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور نوشته محسن جلیلوند که توسط انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی منتشر شده است به بررسی دلایل رشد علم و فناوری در آمریکا و در عین حال کند بودن این پیشرفت در کشور‌های دیگر می‌پردازد.

درباره کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور

بر اساس یافته‎ها درمورد پیامدهای استراتژی های ملی S&T در کشورهای JBRICS، این کمیته چند توصیه به دولت ایالات متحده و جامعه اطلاعاتی ارائه می‎دهد. توصیه‎های کلیدی آن در کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور ذکر شده است؛ یافته‎ها و توصیه‎های بیشتر در فصل های ۳ به بعد ارائه شده است. این توصیه‎ها بیانگر مشاهده‌ در زمان حال است و نشان می‌دهند که حداقل کاری که می‎توان برای ارزیابی استراتژی‌ها و دستاوردهای میان مدت و بلند مدت S&T در کشورها انجام داد، این است که بهترین شاخص‎ها را دنبال کنیم و بتوانیم با یک روش راهبردی به نتیجه دل‌خواه خود در سطح جهانی برسیم

خواندن کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام پژوهشگران بین‌المللی مناسب است و کمک می‌کند اطلاعات جامع و دقیقی به‌دست بیاورند.

بخش‌هایی از کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور

ایالات‌متحده باید حامی بهبود روند آموزشی هند در حوزه زیربنای حیاتی باشد. حمایت ایالات‌متحده از روند بهبود آموزشی در هند، باعث فراهم شدن منبعی از استعدادها برای حمایت از نوآوری‌های هند و جهان می‌شود، و در عین حال اعتماد و همکاری میان هند و ایالات‌متحده را افزایش می‌دهد. کشور هند، یک دموکراسی پایدار در آسیا محسوب می‌شود، و ادامه و بهبود یک رابطه قوی در حوزه S&T و آموزشی، می‌تواند به ایجاد عقاید دموکراتیک بهتر در منطقه کمک کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۶۰۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان