دانلود و خرید کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ محمدامین زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ اثر موسسه هدایت فرهیختگان جوان

کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟

معرفی کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟

کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ کتابی است که به نوجوانان کمک می‌کند تا در مراحل تصمیم‌‌گیری و انتخاب شغل قدم بگذارند. 

کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ را موسسه‌ی هدایت فرهیختگان جوان با همکاری محمدامین زارعی، محسن زارعی و بهزاد عمران‌زاده تهیه کرده است. 

درباره‌ی کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟

انتخاب شغل ما یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که در زندگی‌مان می‌گیریم. انتخاب شغل می‌تواند برای بسیاری از ما سخت باشد. زیرا ابتدا بابد علاقه و اشتیاق خودمان را بشناسیم، مهارت‌های لازم را کسب کنیم و سپس برای انتخاب شغل مناسب تصمیم‌گیری کنیم. این موضوع می‌تواند ذهن بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود مشغول کند. چرا که نوجوانان در ابتدای مسیر هستند و بسیاری اوقات برای چنین تصمیم‌گیری‌هایی تحت فشارند. کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ به نوجوانان کمک می‌کند تا با تصمیم‌گیری و اهمیت تصمیم‌گیری آشنا شوند. در عین حال افراد را با روش‌های تصمیم‌گیری صحیح، گام‌های موثر در انتخاب شغل و عوامل موثر بر تصمیم‌گیری شغلی آشنا می‌­کند.

کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ برای تمام نوجوانانی که درباره‌ی شغل و تحصیلات آینده‌ی خود دچار سردرگمی هستند، مفید است. 

بخشی از کتاب می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟

تــا بــه حال شــنیده‌اید کــه می‌گویند: «ایــن تصمیم‌ها و انتخاب‌هایمان هستند که زندگی‌مان را می‌سازند؟» اما حتما این جمله به گوشــتان خورده که: «مقصر خودت بــودی باید حواســت را جمع می‌کردی و درســت تصمیم می‌گرفتــی تــا بــه ایــن حــال و روز نیافتــی!» در همین موقعیت‌هاســت که مــا به فکر فرو می‌رویــم و به دنبال ایرادهایمــان در انتخاب‌هــا و تصمیم‌هایمان می‌گردیم. از آن بــه بعد هر وقــت حرف از تصمیم‌گیری که می‌شــود ما ناخودآگاه به دنبال ملاک‌هایی هســتیم که از طریقشــان بتوانیم درســت‌ترین تصمیم را گرفته و دســت به انتخاب بزنیم. اگرچه ما انســان‌ها شــباهت‌های ظاهریمان بسیار است و در شرایط تقریبا یکسانی نسبت به هم قرار داریم اما یک تفاوت اساسی بین همه ما هست که مسیر زندگی و آینده‌مــان را از همدیگــر متمایز می‌کند و آن انتخاب و تصمیم‌های ماســت. تصمیم‌هایی که باعث میشه هر کسی آینده‌ای کاملا متفاوت برای خودش رقم بزند. 

فهرست

  • پیشگفتار
  • بخش اول: تصمیم‌گیری
  • بخش دوم: تصمیم‌گیری شغلی



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۴,۲۰۰
تومان