دانلود و خرید کتاب آزمون سخت سمیرا وارسته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمون سخت اثر سمیرا وارسته

کتاب آزمون سخت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آزمون سخت

آزمون سخت رمانی اخلاقی- عاطفی نوشته سمیرا وارسته است که داستان یک تصمیم‌گیری و یک موقعیت سخت و چالش‌برانگیز را روایت می‌کند.

 خلاصه کتاب آزمون سخت

نرگس بعد از مدت‌ها در تصادفی با همسر سابقش که به او جفا کرده و با زنی دیگر ازدواج کرده بود، روبه‌رو می‌شود. شرایط جوری پییش می‌رود که او مجبور می‌شود مرد را، که در ماشین واژگونی گیر افتاده، نجات دهد؛ اما بر اثر انفجار ماشین، سر زن به سنگی برخورد می‌کند و روانه بیمارستان می‌شود و ما در خلال داستان با گذشته زن و اتفاقاتی که برایش افتاده و در نهایت تصمیم بزرگی که می‌گیرد، روبه‌رو می‌شویم.

خواندن کتاب آزمون سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به خواندن داستان های عبرت‌آموز را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

جملاتی از کتاب آزمون سخت

حیفِ آن‌همه تلاشی که کردم برای این‌که طبق آموزش بعضی از کتاب‌ها، روحم را از تنم خارج کنم، و البته موفق به دیدن یک رنگِ کم‌رنگ از هالهٔ اطرافم هم نشدم، چه برسد به خارج‌کردن روحم! و حالا که دلم می‌خواهد دق‌دلی‌هایم را سرِ آن عوضی خالی کنم، جدی‌جدی چسب سقف شده‌ام و پاهای آویزانِ روحم لق‌لق تکان می‌خورَد و با تمام تلاشم پایین نمی‌آید. آخر حالا دیگر می‌دانم کسی که به کما رفته زن عبدالله نیست، خودِ من هستم!

بسیارخوب طوری نیست، حالا که روحم از تنم بیرون است، باید تا می‌توانم خوش بگذرانم، آخر یک حس آرامش عمیق وجودم را فراگرفته که سال‌هاست در من سابقه ندارد. وجودم؟ نه مثل این‌که اشتباه شد، باید می‌گفتم روحم. آن فشاری، که از وقت رفتن عبدالله با من بود، برای اولین بار ترکم کرده است و یک جورهایی نشئه‌ام!

بهتر است یک امتحانی بکنم ببینم می‌توانم پرواز کنم؟ آخر بیشتر آدم‌ها، البته غیر از آن‌هایی که ترس از بلندی دارند، عاشق پروازند، شاید بد نباشد من هم از این موقعیت استفاده کنم. هرچند که بعید می‌دانم این موقعیت از دستم برود، آخر همانطوری که در اتوبان ـ خطاب به پیکری که فکر می‌کردم زن عبدالله است و در واقع خودم بودم ـ می‌گفتم، باور دارم که من دیگر زنده نخواهم شد، البته به خاطر این مسئله ناراحت نیستم که هیچ، خوشحال هم هستم. برگردم به زندگی که چه کنم؟ دوباره باید حواسم به همه‌چیز باشد، این‌که چه چیزی امتحان خداست و چه نیست، و مواظب باشم دست از پا خطا نکنم.

نظرات کاربران

ketabkhan
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

به راحتی با داستان و شخصیت هاش همراه می شید. جمله بندی و علایم نگارشی رو رعایت کرده بود و مفهوم و خوانا بود. داستان بسیار متفاوت و زیبا پیش می رفت. از نویسنده و همه ی عوامل چاپ و

- بیشتر
Reza Hakimimofrad
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

به راحتی می‌توان در داستان غرق شد ...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
آدم‌هایی که در جوانی خجالت را نشناسند، در میانسالی پرروهای بزرگی می‌شوند، و در پیری وقاحت را به اوج می‌رسانند.
Reza Hakimimofrad
مردهای ما چه تخصصی دارند در این‌که جرقهٔ کوچکی را در ثانیه‌ای به آتشی مهیب تبدیل کنند. چه خوب بلدند زنی را از خشم دیوانه سازند. زبان خوش پیشکش خودشان، کاش می‌توانستند زبان زهرشان را مهار کنند.
Reza Hakimimofrad
ناخودآگاه و با هیجان زایدالوصفی به طرفش کشیده می‌شوم. هوای قهرمان‌بازی به سرم نزده است، من مدت‌هاست که از جانم سیر شده‌ام.
Reza Hakimimofrad

حجم

۲۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان