دانلود و خرید کتاب مسیر ۴
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسیر ۴ اثر میثم چیتگرها

کتاب مسیر ۴

معرفی کتاب مسیر ۴

مجموعه کتاب‌های مسیر که به همت پایگاه پژوهشی تحلیلی راهبرد منتشر شده است، شامل کتاب‌هایی برای معرفی سیرهای مطالعاتی در موضوع‌های مختلف است. کتاب مسیر ۴ به معرفی سیرهای مطالعاتی در حوزه‌های رسانه و سواد رسانه‌ای، مطبوعات و ژورنالیسیم، فلیم نامه‌‌نویسی، مستندسازی و کاریکاتور می‌پردازد.

درباره مجموعه کتاب‌های مسیر

برای افراد اهل مطالعه یکی از مهم‌ترین سوال‌ها این است که چه بخوانند و از کجا شروع کنند و سراغ چه منابعی بروند، هدف کتاب‌های مجموعه مسیر معرفی مسیرهایی برای مطالعه در حوزه‌های مختلف است تا خواننده با کمترین میزان اتلاف وقت و انرژی بتواند مطالعه خود را آغاز کند.

ویژگی برجسته مجموعه کتاب‌های مسیر استادمحور بودن و منبع‌شناسی دقیق آن‌ها است که باعث شده از کتاب‌ها و مجموعه‌های مشابه متمایز باشد.

طراحی هر سیر مطالعاتی در این مجموعه این گونه است که ۵ کتاب ابتدایی شامل مباحث مقدماتی و مبانی‌اند و ۵ کتاب دوم مربوط به مباحث سطح متوسط و کسانی که با موضوع مورد نظر آشنایی دارند. ۲ کتاب انتهایی هم مربوط به سطوح پیشرفته و مخصوص مخاطبانی‌اند که کاملا با موضوعات کتاب‌های قبلی آشنایی دارند و متخصص‌اند.

خواندن مجموع کتاب‌های مسیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه سیرهای مطالعاتی مسیر راهنمایی ارزشمند برای کسانی است که می‌خواهند مطالعات خود را در رشته یا موضوعی خاص آغاز کنند، ادامه دهند یا تکمیل کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان