دانلود و خرید کتاب فروش در دنیای معاصر مارک جانستون ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش در دنیای معاصر اثر مارک جانستون

کتاب فروش در دنیای معاصر

معرفی کتاب فروش در دنیای معاصر

پرفسور مارک جانستون و پرفسور گرگ مارشال در کتاب فروش در دنیای معاصر، ارتباط پایدار و ارزش‌آفرینی هرچه بیشتر را در حوزه بازاریابی معاصر مورد بررسی قرار داده‌اند. دکتر احمد روستا، دکتر کامبیز حیدرزاده و مهندس نیما شجاعی، این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند.


درباره کتاب فروش در دنیای معاصر

فروش موفق، موید موثر بودن تلاش‌هایی است که همه واحدها و نیروهای یک شرکت یا بنگاه به انجام رسانده‌اند. تنها راه موفقیت در فروش معاصر، ارتباط درست با مشتریان و ارزش‌آفرینی برای آن‌هاست. پرفسور مارک جانستون و پرفسور گرگ مارشال در کتاب فروش در دنیای معاصر، تکنیک‌ها، مهارت‌ها، فنون، وظایف، فرایندها، مدل‌ها، راه‌ها و راهکارهای مفید و موثر در حوزه فروش و فروشندگی را معرفی کرده‌اند.

خواندن کتاب فروش در دنیای معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب فروش در دنیای معاصر را به دانشجویان، دانش‌پژوهان و فعالان حوزه مدیریت، بازاریابی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب فروش در دنیای معاصر

در فروش امروز، تمرکز سازمان‌های مشتری‌محور بر امنیت، ایجاد و حفظ روابط طولانی‌مدت با مشتریان سودآور است. در فصل اول مفاهیم زیادی در زمینه فروش مدرن معرفی شده و یک مدل تصویری برای آن فراهم شده است که می‌توان با آن فصل‌های باقی‌مانده را پیگیری کرد. این بحث در فصل اول در راستای مدل تصویری بوده و جهت حرکت آن از درون به بیرون است.

موفقیت در فروش، نیازمند شناخت مناسب فروشنده‌ها و خریدارها است. در بخش فروش، این موفقیت شامل محرک‌های اصلی تغییر در فروش مدرن، فعالیت‌های مربوط به فروش و انواع مشاغل مربوط به فروش است. در بخش خرید، سوال‌های مهم عبارتند از: چه کسی در فرایند خرید سازمانی شرکت دارد؟ مراحل تصمیم‌گیری خرید کدام است؟ و وضعیت‌های متفاوت سازمانی کدام است؟

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب فروش در دنیای معاصر، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب فروش در دنیای معاصر

• بخش اول: فروش در دنیای معاصر چیست؟

• بخش دوم: عناصر فرآیند فروش در دنیای معاصر

• بخش سوم: مدیریت فرآیند فروش در دنیای معاصر

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۳۱ صفحه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۳۱ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۵۰۰
تومان