دانلود و خرید کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران کریم حمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران اثر کریم حمدی

کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران

نویسنده:کریم حمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران

کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران کتابی جامع با زبانی ساده و روان اثر دکتر کریم حمدی و دکتر حسین وظیفه‌دوست است که به تبیین اصول بودجه‌ریزی و روش‌های نوین آن به زبانی شیوا می‌پردازد. کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.


درباره کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران

دکتر کریم حمدی و دکتر حسین وظیفه‌دوست در کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران مفاهیم اولیه و اساسی بودجه، اصول بودجه، روش‌های طبقه‌بندی در بودجه را با زبانی روان و نگارشی ساده آورده‌اند. همچنین در این کتاب فرآیند تهیه و تنظیم بودجه، روش‌های بودجه‌ریزی، تصویب و نظارت بر بودجه به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر موارد ذکر شده در کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران بر روش‌های نوین بودجه‌بندی تمرکز شده است و این امکان را فراهم می‌کند که خواننده علاوه بر استفاده از این کتاب در بخش‌های دولتی امکان به‌کارگیری روش‌ها در تمامی کسب‌وکارها را داشته باشد.

جملاتی از کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران

ریشه اصلی تنظیم بودجه را باید در عامل سیاسی جستجو کرد. بودجه بعد از حکومت‌های پارلمانی به‌وجود آمد؛ یعنی از زمانی که حق نظارت مردم به‌صورت درآمدها و هزینه‌های دولت توسط مکانیزم‌های نمایندگی دایر شد. در انگلستان، نمایندگان ملت می‌خواستند درآمدها و هزینه‌های دولت را کنترل کنند و پارلمان مایل نبود بدون رضایتش مالیات وضع و بدون کنتراش وجوه عمومی خرج شود. بدین سبب بود که به تدریج درآمدها و هزینه‌های دولت در سندی تنظیم شدند و تصویب پارلمان ضرورت پیدا کرد تاآنجا که در قرن نوزده میلادی اراده قانون‌گذار در تنظیم و اجرای بودجه از ضروریات دموکراسی کلاسیک شناخته شد. «برای خواندن جملات بیشتری از نظام بودجه‌ریزی در ایران تالیف دکتر کریم حمدی و دکتر حسین وظیفه‌دوست
 
بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب نظام بودجه‌ریزی در ایران

• فصل اول:کلیات، مفاهیم و تعاریف بودجه

• فصل دوم: اصول بودجه

• فصل سوم: روش‌های طبقه‌بندی در نظام بودجه ایران

• فصل چهارم: تهیه، تنظیم و پیشنهاد بودجه

• فصل پنجم: تصویب بودجه

• فصل ششم: اجرای بودجه

• فصل هفتم: نظارت بر بودجه

• فصل هشتم: روش‌های بودجه‌ریزی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان