دانلود و خرید کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت علی حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت اثر علی حیدری

کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت

نویسنده:علی حیدری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت

کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت نوشته علی حیدری یک کتاب کاربردی و مفید برای کار کردن با این نرم‌افزار است.این زبان برنامه‌نویسی به عنوان روشی برای استفاده از امکانات اینتراکتیو (interactive) فلش طراحی و ایجاد شده است و در این کتاب به‌طور مفصل توضیح داده شده است.

درباره کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت

نرم‌افزار فلش در ابتدا  طراحی شده بود بود که برای ساخت انیمیشن‌های برداری مورد استفاده قرار بگیرد. اما نیاز به برنامه‌نویسی نیز وجود داشت. به طور مثال طراحان مسیرهایی می‌خواستند که به کاربر اجازه دهد به یک صفحه وب دیگر برود.

وقتی شما یک فایل فلش ایجاد می‌کنید، فایل شما حاوی یک سن (scene) است، شما می‌توانید چندین سن به فیلم فلش خود اضافه کنید، هر سن یک Timeline دارد، هر تایم لاین حاوی فریم‌هاست که با فریم ۱ شروع می‌شود. وقتی یک فیلم فلش اجرا می‌شود از سن ۱ و فریم ۱ با سرعت ثابت اجرا شروع می‌شود و بعد از اتمام سن ۱ وارد سن 2 می‌شود و الی آخر. در واقع این یک روند خطی و یکنواخت است، یکی از کاربردهای اکشن اسکریپت تغییر این روند یکنواخت و خطی است.

برای ساخت یک انیمیشن در فلش به یادگیری اکشن اسکریپت نیازی نیست اما برای استفاده از امکانات نرم‌افزار قدرتمند فلش یادگیری و به کارگیری اکشن اسکریپت ضروری است.

خواندن کتاب کلید فلش اکشن اسکریپت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند با نرم‌افزارهای انیمیشن کار کنند مفید و کاربردی است و به‌طور عملی این برنامه را آموزش می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان