دانلود و خرید کتاب عکاسان و عکاسخانه‌های گیلان کفایت آریایی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عکاسان و عکاسخانه‌های گیلان

عکاسان و عکاسخانه‌های گیلان نوشته کفایت آریایی‌فر، جلد پنجاهم از دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان است. این دانشنامه ارزشمند مجموعه‌ای از مطالعات و پژوهش‌ها در حوزه تاریخ، طبیعت، فرهنگ و تمدن سرزمین گیلان است.

درباره دانشنامه‌ فرهنگ و تمدن گیلان

این مجموعه در سال ۱۳۸۵ و در یک شورای سه نفره با حمایت سازمان برنامه‌ریزی و حوزه هنری گیلان آغاز شد و تا کنون ادامه دارد. تاریخ، فرهنگ، دین و مذهب، جغرافیا، زبان‌شناسی، مردم‌شناسی، کشاورزی، هنر و ادبیات از سرفصل های این پروژه‌اند. بیشتر نویسندگان این پروژه فرهیختگان اهل گیلان هستند و شیوه تالیف آثار شیوه پژوهشی یکسانی است. سیاری از جلدهای این مجموعه در سال‌های مختلف آثار برگزیده‌ی حوزه‌ی پژوهش در استان گیلان شده‌اند؛ همچنین ده جلد اول این مجموعه به چاپ دوم رسیده و مجلداتی از آن هم در مرحله‌ تجدید چاپ قرار دارد. حدود ۱۰۰ جلد برای این مجموعه پیش‌بینی شده است.

خواندن دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به حوزه ایران‌شناسی علاقه دارید و دوست دارید راجع به سرزمین زیبا و کهن گیلان بیشتر بدانید این مجموعه ارزشمند و منبع جامع می‌تواند اطلاعات کاملی را در حوزه‌های مختلف ایران‌شناسی مانند تاریخ، فرهنگ، تمدن، طبیعت، مردم، پوشاک، آداب و آیین و.... در اختیار شما بگذارد.

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

خیلی کتاب خوب و مفیدی هستش.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۳۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان