دانلود و خرید کتاب کریلاو رضا رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کریلاو اثر رضا رستمی

کتاب کریلاو

نویسنده:رضا رستمی
انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کریلاو

رضا رستمی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، خاطرات و زندگی‌نامه این عزیزان را به رشته تحریر درآورده است. کریلاو، زندگی‌نامه و خاطرات سردار کیکاوس پیری است که به قلم این نویسنده به رشته تحریر درآمده است.


خلاصه کتاب کریلاو

کیکاووس پیری فرزند غفار در مرداد ماه سال ۱۳۲۶ در روستای دله مرز سروآباد متولد شد. او از دوران جوانی به فعالیت‌هایی عمرانی در منطقه چون بازسازی پل‌ها، مساجد و مدارس مشغول بود. از آنجا که بی‌سوادی را بزرگ‌ترین فقر می‌دانست، اولین مدرسه را در روستای خود بنا کرد. یار مستمندان و دشمن ظالمان بود. کیکاووس جوانی انقلابی بود که هرچه داشت برای پیروزی انقلاب به کار بست. با همت و تلاش او، حدود ۹۰ نفر از اهالی روستای دله‌مرز تسلیح سپاه و بسیج شدند و بسیاری از آنان در رده فرماندهان به نام قرار گرفتند. رضا رستمی خاطرات این شهید گرانقدر را در کتابی با عنوان کریلاو به رشته تحریر درآورده است. با این کتاب همراه شوید تا از خاطرات این شهید شجاع و ایثارگر، لذت ببرید.

خواندن کتاب کریلاو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب کریلاو را به علاقمندان ادبیات پایداری به ویژه حماسه ۸ سال دفاع مقدس ایران، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب کریلاو

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ با جلساتی که تنی چند از یاران انقلاب از سایر روستاها و منطقه داشت به تشکل گروه پیشمرگان مسلمان کرد پرداخت. هرچند کار بسیار خطرناکی بود اما هدف آنان بالاتر از هرگونه عواقب آن بود و با ورود سپاه به استان کرمانشاه تصمیم گرفت هرچه زودتر به سپاه ملحق شود و با اسلحه‌ای که خریداری کرده بود در تاریخ سیزدهم تیرماه سال ۱۳۵۹ در استان کرمانشاه به عضویت رسمی سازمان پیشمرگان مسلمان کرد درآمد. با سایر دوستان مدتی در استان کرمانشاه مستقر بود. تا برای پاک‌سازی استان‌های کرمانشاه و کردستان و جذب نیروهای مردمی عازم منطقه شود. بعد از بازگشت به منطقه به تشویق مردم و ملحق شدن آنان به سپاه پرداخت.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب کریلاو، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۲۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۵,۶۰۰
تومان