دانلود و خرید کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر کیم کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر اثر کیم کیوساکی

کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

معرفی کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر نوشته کیم کیوساکی است که توسط سمانه فلاح ترجمه شده است. این کتاب راهنمای موفقیت برای زنان در عصر مدرن است تا بتوانند برابر با مردان رشد کنند و موفق باشند.

درباره کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر به خواننده توضیح می‌دهد رشد به معنای قدرتمند شدن، بزرگتر شدن، مقاومت، صاف ایستادن و در نهایت حرکت به سمت بالا و صعود است و به او اطمینان می‌دهد زمان رشد فرا رسیده است! از او می‌خواهد تعهد خود را اعلام کند اما چیزی را رها نکند. موانع پیش رویش را حذف کند و رو به جلو در حرکت باشد، حتی اگر در گام‌هایی که برمی‌دارد پر از شک و تردید است. توافق با خواننده است که برای استقلال مالی‌اش هر کاری که دوست دارد انجام دهد یا هیچ کاری نکند. اکنون زمان رشد است! لازم است خواننده با خودش صادق باشد و بداند که چه کسی است و از زندگی خود چه می‌خواهد.

خواندن کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام دخترانی که قصد دارند استقلال را تجربه کنند پیشنهاد می‌کنیم همچنین مادرانی که تصمیم دارند دختران قوی تربیت کنند می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

بخش‌هایی از کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

در سال ۲۰۱۰ یک نشریه مطبوعاتی داستانی منتشر کرد که نیکول مورفی پس از طلاق از همسرش در سال ۲۰۰۶ حدود ۱۵ میلیون دلار از او پول گرفته است. او تصمیم گرفت به جای اینکه ماهیانه از همسرش پول بگیرد آن را به یکباره بلافاصله پس از طلاق دریافت کند. در کمتر از ۴ سال او تمام ۱۵ میلیون دلار را در نهایت ناآگاهی و بی‌خبری خرج کرد تا جایی که صورتحساب‌های پرداخت نشده بسیاری دارد. او در حال حاضر حدود هشتصد و چهل و شش هزار دلار قرض و بدهی به موسسه خدماتی بین‌المللی IRS، اقساط پرداخت نشده یک وام ۶۰۰ میلیون دلاری و یک شرکت در حال تأسیس و نیازمند به ۶۰ هزار دلار دارد.

او تحت فشار بود تا خانه خود را که حدود ۵ میلیون دلار یا بیشتر ارزش داشت بفروشد. در حالت کلی می‌توان گفت که او تا کنون ۱۵ میلیون دلار خود را به طور کامل خرج کرده اما بیش از شش و نیم میلیون دلار قرض و بدهی بالا آورده است. حال باید پرسید که برنامه مالی او چیست؟ داستان او حاکی از این است که نیکول مورفی در حال حاضر با مجری سابق برنامه‌های ورزشی NFL و مفسر مشهور مایکل استراهان نامزد است. به نظر می‌رسد که نیکول برنامه مشخص و واضحی دارد اما برنامه او ارتباطی به مسائل پولی و مالی و سرمایه‌ای که در دستش است ندارد. شاید او روی ازدواج با شاهزاده بعدی حساب کرده است.

نیکول خیلی جوان و زیباست و با افراد مشهور و بسیار بزرگی در ارتباط است. من مطمئن هستم که او در دنیا نظیر و مانندی ندارد. این مسئله می‌تواند روی عزت‌نفس او تأثیر شگرفی داشته باشد اما اینکه او با زندگی خود چه می‌کند مسئله دیگری است. من این مسئله را همین جا رها می‌کنم.

برای من داستان نیکول چنین مفهومی را در بر داشت، نه هیچ چیز دیگر:

- برنامه مالی من متعلق به یک مرد است.

نظرات کاربران

sahar
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

سلام. به همه دخترایی که هدف بزرگ ثروتمند شدن دارند بشدت پیشنهاد میکنم.نمیگم که با خوندنش ثروتمند میشید اما نسبت به خیلی چیزا آگاه میشید و روحیه تون رو ارتقا میده.

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

تمرین کنید تا عملکرد تان بهتر شود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
زنی باش هنگامی که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوی و روی زمین قدم می‌گذاری شیطان بگوید: اوه، بیدار شد، او همچنان قوی و مصمم قدم برمی‌دارد.
Zhra

حجم

۵۷۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۵۷۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان