دانلود و خرید کتاب ارز دیجیتال (کتاب‌ راهنمای تجارت) ماروین نیوفیند ترجمه ابوالفضل آدرسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارز دیجیتال (کتاب‌ راهنمای تجارت) اثر ماروین نیوفیند

کتاب ارز دیجیتال (کتاب‌ راهنمای تجارت)

معرفی کتاب ارز دیجیتال (کتاب‌ راهنمای تجارت)

ماروین نیوفیند و مارچین کاسپرچیک کتاب راهنمای جامعی را با هدف بررسی جامع چگونگی داد و ستد با بیت‌کوین‌ها و آلت‌کوین‌ها تدوین کرده‌اند. این کتاب با ترجمه ابوالفضل آدرسی و امید خیاط با عنوان ارز دیجیتال به فارسی ترجمه شده است.


درباره کتاب ارز دیجیتال

نویسندگان کتاب ارز دیجیتال، یعنی مارچین کاسپرچیک و ماروین نیوفیند، سرمایه‌گذارهای تمام‌وقت رمز ارزها هستند. این دو کوشیده‌اند در دنیای کنونی که رمز ارزها هر روز از جذابیت بیشتری برای عموم مردم برخوردار می‌شوند، آموزش‌هایی درخصوص این فناوری نوین ارائه کنند. بدون شک مطالعه کتاب ارز دیجیتال که توسط این دو سرمایه‌گذار نوشته شده، راه ساده‌ای را برای ورود به بخش فنی و اقتصادی ارزهای دیجیتال به روی شما باز می‌کند. در نهایت شما می‌توانید سکه‌هایی مانند سهام‌های مبتنی بر تحلیل اصولی و تحلیل فنی را تحلیل کنید؛ به‌علاوه آنکه قادر خواهید بود تا براساس دانشی که درباره صنایع، پتانسیل رشد و .... به دست آورده‌اید و سرمایه‌گذاری هدفمند خود را آغاز کنید. در فصل نخست کتاب، نظریه اصلی پشت رمز ارزها، بسیار ساده مطرح می‌شود.در ادامه شما می‌آموزید تا ریسک سرمایه‌گذاری خود را به حداقل و سود این فعالیت را به حداکثر افزایش دهید.

خواندن کتاب ارز دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب ارز دیجیتال را به کسانی که قصد ورود به انقلاب اقتصادی رمز ارزها را دارند یا به تازگی وارد این فضا شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب ارز دیجیتال

تاریخچه بلاک‌چین رابطه عمیقی با تاریخچه بیت‌کوین دارد؛ بنابراین افراد زیادی این دو را اشتباه می‌گیرند و حتی ممکن است آن‌ها را یکی فرض کنند! در سال ۲۰۰۸، ساتوشی ناکاموتو مقاله‌ای را با عنوان «بیت‌کوین: سیستم ارز نقد الکترونیکی همسان» منتشر کرد که مبنایی برای رمزارزهای امروزی است. بیشتر رمزارزها براساس تکنولوژی بلاک‌چین هستند. این تکنولوژی بر چهار ویژگی اصلی استوار است.

نخست اینکه غیرمتمرکز هستند؛ بدین معنا که داده‌ها روی یک کامپیوتر یا یک پایگاه اطلاعاتی یا به عبارت دیگر فقط در یک محل ذخیره نمی‌شوند. به عبارت دیگر، بیشتر بلاک‌چین‌ها به صورت هم‌زمان روی میلیون‌ها کامپیوتر ذخیره می‌شوند.

به همین علت، بلاک‌چین تغییرناپذیر است. هنگامی که تراکنشی روی بلاک‌چین تأیید شود، تقریباً ناممکن است اطلاعات ذخیره‌شده را بتوان تغییر داد. (برای تغییر اطلاعات، لازم است تمام کامپیوترهایی که بلاک‌چین روی آن‌ها نگهداری می‌شوند به صورت هم‌زمان جایگزین شوند).

اصل و اصولی که در ادامه توضیح داده می‌شود اجماع نظر نامیده می‌شود؛ بدین معنا که افراد باید روی اینکه چه اتفاقی بیفتد یا چه اتفاقی نیفتد، اجماع نظر داشته باشند. یک راه برای رسیدن به این اجماع نظر «استخراج کردن» است. درباره این قسمت که دلیلی بر اثبات سیستم کاری است، در فصل بعد بحث خواهیم کرد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ارز دیجیتال، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

بازی ثروت
لیلا وطن‌دوست
اعتبارات بانکی؛ از اعتبارسنجی مشتریان تا وصول مطالبات
رامین شاه محمدی
تجزیه و تحلیل تکنیکال
کلیفورد پیستولس
صفر تا صد سرمایه‌گذاری در بورس
نسیم کردستانی
سقوط بازار سهام در ۱۹۲۹
برندا لانگ
فایننس چگونه کار می کند
میهیر دسای
تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس
سیاوش قنبرنژادمغانلو
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه
جان مورفی
اقتصاد کلان
اولیور بلانچارد
تحلیل تکنیکال در بازار بورس با استفاده از تئوری چارلز داو
آیگین امیدی
نوآوری کسب‌وکار از طریق بلاک‌چین
وینچنزو مورابیتو
سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب)
بنجامین گراهام
سیستم های فناوری دفتر کل توزیع شده
اندرو گلیدن
بلاکچین و قانون؛ حکمرانی کد
پریماورا.د فلیپی
اقتصاد کریپتو
آریس وان‌لین‌وانگ
بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال)
جعفر حقیقت
یک ساتوشی
محمد آذرنیوار
راهنمای بیت‌کوین
یان دی مارتینو
بازار جدید ارز دیجیتال
محمد حسین طالب بیدختی

نظرات کاربران

ابوالفضل آدرسی
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

با سلام و احترام خدمت خوانندگان عزیز، پیرامون این کتاب ذکر دو نکته ضروری به نظر می رسد. اول اینکه توصیه میکنم چاپ دوم به بعد این کتاب را برای مطالعه انتخاب کنید. دوم اینکه بنده با چند مهندس کامپیوتر

- بیشتر
کاربر ۲۴۹۵۶۴۲
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

دوستان ترجمه اصلا خوب نیست،بر خلاف نظر مترجم محترم اصلا اصطلاحات رو خوب ترجمه نکردن ایشون، مثلا واژه long و short که دو نوع دستور باز کردن پوزیشن معامله هستند و ترادف معنایی با sell و buy دارند رو اومدند

- بیشتر
Sabzsaze
۱۳۹۹/۰۵/۱۰

ترجمه بسیار ضعیف و گوگل ترنسلیتی بنظرم مترجم هیچ ارتباطی با ارزهای دیجیتال نداشته و صرفا مترجم بوده و ترجمه سطحی انجام داده است.

esi
۱۳۹۹/۰۲/۰۵

مشکل اصلی کتاب عدم آشنایی مترجم به علم کامپیوتر هستش. بعضی لغات نباید ترجمه بشه. باید همون لغت اصلی استفاده بشه. مثلا peer to peer رو همتا به همتا ترجمه کرده که اصن متوجه موضوع نمیشیم

Aref
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

نوشته بود ( من Hodling هستم ) جا من درحال هودل هستم خسته نباشید میگم به مترجمِ مترجم گرامی گوگل ترنسلیت ارزش کتاب رو صفر کردید

marzy
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

لطفا تخفیف برای این کتاب بگذارید

Sajad Khorasani
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

این کتاب کاملا جامع و کاربردی است؛ ولی متاسفانه مترجم ارزش کار نویسنده رو کاملاً از بین برده. ترجمه کتاب توهین به شعور مخاطب است ‌ از بین کتاب‌هایی که تا الان خواندم، با اختلاف ضعیف‌ترین ترجمه را دارد. به نظرم

- بیشتر
Ali
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

عالی و بی نظیر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان