دانلود و خرید کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان شناسی و تاریخ هنر ایران حسن هاشمی‌زرج‌آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان شناسی و تاریخ هنر ایران اثر حسن هاشمی‌زرج‌آباد

کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان شناسی و تاریخ هنر ایران

معرفی کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان شناسی و تاریخ هنر ایران

گروه باستان‌شناسی دانشگاه مازندران نخستین کنفرانس ملی دوسالانه باستان‌شناسی و تاریخ هنر را برگزار کرده و مقالات منتخبی را در قالب کتابی با عنوان مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران، منتشر کرده است.


درباره کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران

دانشگاه‌ها مسئولیت توسعه تحقیقات و تولید دانش را بر عهده دارند. برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای علمی توسط دانشگاه‌ها تاثیر بسزایی در فرآیند توسعه علم دارد. بر همین اساس نیز گروه باستان‌شناسی دانشگاه مازندران با هدف اغنای روحیه جستجوگری و کاوشگری جامعه علمی باستان‌شناسی کشور، نخستین کنفرانس ملی دوسالانه باستان‌شناسی و تاریخ هنر را برگزار کردند. این نخستین باری است که کنفرانسی با چنین عنوانی در کشور برگزار می‌شود و انتظار می‌رود نتایج مثبتی را برای جامعه علمی کشور به همراه داشته باشد. باید خاطرنشان ساخت از مجموع ۲۲۶ مقاله منتشر شده در کتاب الکترونیکی کنفرانس، ۲۲ مورد در کتابی با عنوان مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران، به چاپ رسیده‌اند.

خواندن کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران را به دانشجویان و دانش‌پژوهان رشته تاریخ هنر و باستان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران

معماری عصر تیموری به دلیل ویژگی‌های برجسته و بقایای خوب آن همواره به‌طور گسترده مورد توجه محققان بوده است. بی‌تردید دوره تیموری را به‌عنوان عصر شکوفایی تناسبات هندسی ایرانی یاد می‌کنند که علوم دقیقه و هندسه به رشد قابل توجهی دست می‌یابد. این علوم در معماری جنبه کارکردی پیدا می‌کند و به‌عنوان یک الگو در ساخت بنا مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به این که آثار معماری دوره تیموری از شاهکارهای معماری دوران اسلامی می‌باشد می‌توان گفت که در ساخت پلان، فضای درونی و نهاز و نخیر ساختمان از الگوهای ریاضی و هندسی مختص آن دوره استفاده شده است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب مقالات منتخب اولین کنفرانس ملی باستان‌شناسی و تاریخ هنر ایران، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۳۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان