دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی نصرت السادات طاهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی اثر نصرت السادات طاهرپور

کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی

نصرت السادات طاهرپور اصول اولیه جامعه‌شناسی را در ۵ بخش مفاهیم، نظریه‌ها، روش تحقیق، نظریه‌پردازان و حوزه‌های جامعه‌شناسی در کتابی با عنوان ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی، برای مخاطبان عام به رشته تحریر درآورده است.


درباره کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی

جامعه‌شناسی علم مطالعه زندگی و رفتار ماست؛ با توجه به پیچیدگی‌های زندگی، جامعه‌شناسی را باید یکی از پیچیده‌ترین علوم دانست. جامعه‌شناسان اعتقاد دارند شناخت جامعه نقشی اساسی در تبیین فرهنگ فکری بازی می‌کند. نصرت السادات طاهرپور با درنظر گرفتن اهمیت و اثرگذاری این علم تلاش کرده تا در کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی، مطالب کوتاه و اصلی این رشته را در ۵ بخش مطرح کند. مباحث یاد شده عبارتند از: مفاهیم، نظریه‌ها، روش تحقیق، نظریه‌پردازان و حوزه‌های جامعه‌شناسی. باید خاطرنشان ساخت این نویسنده کوشیده تا در نگارش کتاب پیش‌رو، سادگی را اصل قرار دهد تا بدون هیچ پیش‌نیاز تخصصی برای همه علاقمندان این حوزه، قابل فهم باشد.

خواندن کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی را به دانشجویان، دانش‌پژوهان و علاقمندان رشته جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی

پدر جامعه‌شناسی آگوست کنت در سال ۱۸۳۸ در فرانسه برای اولین بار واژه جامعه‌شناسی را بنیان گذارد. یکی از مهم‌ترین دلایل شکل‌گیری نظریه‌های جامعه‌شناسی، آشوب‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی ناشی از انقلاب‌های سیاسی به‌ویژه پس از انقلاب‌کبیر فرانسه می‌باشد. درمجموع جامعه‌شناسی به‌عنوان یک رشته علمی متمایز عمری کوتاه دارد که زاییده اوضاع اجتماعی قرن ۱۹ و دگرگونی‌ها، انقلاب‌ها و بی‌سامانی‌های آن دوران است که هدفش بازگشت نظم به جامعه می‌باشد.

جامعه‌شناسی علمی تجربی است که موضوع آن انواع ساخت‌های کنش اجتماعی، فرایندها، نهادها و پدیده‌هایی چون تمایزات اجتماعی، قدرت و بحران هستند. جامعه‌شناسی به‌طورکلی به دو بخش عمده تقسیم می‌شود: یکی جامعه‌شناسی خرد که موضوع آن کنش افراد وگروه‌های کوچک است و دیگری جامعه‌شناسی کلان که موضوع آن پژوهش درباره ساخت‌های نخستین و تأثیر این ساختارها بر رفتار، انگیزه‌ها و نگرش افراد است و البته گاهی از جامعه‌شناسی میانه نیز سخن گفته می‌شود که موضوع آن نهادها، سازمان‌ه ا، اتحادیه‌ها، جمعیت‌ها، کانون‌ها و شبکه‌هایی است که به‌صورت میانجی میان دو سطح خرد و کلان عمل می‌کنند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ۱۰۱ کلید جامعه‌شناسی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

نظرات کاربران

جلیل
۱۳۹۸/۰۹/۲۸

کتاب خوب و جامع برای علاقه مندان به جامعه شناسی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۳۴۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان