دانلود و خرید کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ اهواز فاطمه دهقان نیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ اهواز اثر فاطمه دهقان نیری

کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ اهواز

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ اهواز

فاطمه دهقان نیری کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز) را با هدف آشنایی زائران مناطق جنگی اهواز با دوران دفاع مقدس و رشادت‌های انجام گرفته در این مناطق، به رشته تحریر درآورده است.


درباره کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز)

آشنایی با یادمان‌های دفاع مقدس ضرورتی اساسی برای تمام هموطنان ایرانی به‌شمار می‌رود. در طول ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تعداد بسیاری از فرزندان این سرزمین تنها با هدف کسب رضایت خداوند و دفاع از سرزمین خود، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و از جان خود ایثار کردند. فاطمه دهقان نیری در کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز)، بخشی از رشادت‌های این عزیران را به تصویر می‌کشد. این کتاب به بیان تاریخچه و خاطرات جنگ در منطقه اهواز اختصاص دارد. در طول کتاب داستان‌های اثرگذاری از حوادث این منطقه و ایثارگرانی که در آن حضور داشته‌اند روایت می‌شود.

خواندن کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز) را به همه هموطنان ایرانی به‌ویژه افرادی که قصد سفر به سرزمین‌های نور (جبهه‌های دفاع مقدس) را دارند پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز)

پس از آن دوره چشمگیر، حیات دوباره دانشگاه از سال ۱۳۳۴ با ایجاد دانشکده کشاورزی و پذیرش ۴۰ دانشجو آغاز شد. سپس در سال ۱۳۳۵ مقدمات ایجاد دانشکدهٔ پزشکی فراهم آمد و به تدریج سایر دانشکده‌ها فعال شدند. پس از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی، این دانشگاه یکی از پایگاه‌های اصلی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به شمار می‌رفت و مقر اصلی شهید دکتر چمران بود. پس از به شهادت رسیدن این سردار بزرگ و به پاس بزرگداشت نام و خاطره او، نام دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه شهید چمران اهواز تغییر یافت. دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، به افتخار این دانشگاه باستانی، نام جندی‌شاپور را برخود نهاده بود که هم‌اکنون معروف به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی (جندی‌شاپور) است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب قطعه‌ای از آسمان (اهواز)، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان