دانلود و خرید کتاب اشک شیرین مجید مظهر صفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشک شیرین اثر مجید مظهر صفاری

کتاب اشک شیرین

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اشک شیرین


کتاب اشک شیرین مجموعه خاطراتی به کوشش مجید مظهر صفاری است.

این کتاب را نشر صریر منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب اشک شیرین

کتاب اشک شیرین، جلد سوم مجموعه خاطرات رزمندگان است. در این مجموعه دانشجویان کلاس‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به سراغ رزمندگان استان آذربایجان غربی رفته‌اند و خاطراتی تلخ و شیرین را از میان تمام خاطراتی که جنگ با خود دارد، انتخاب کرده و نوشته‌اند. بنابراین مجموعه‌ی پیش رو بیش از آنکه مجموعه‌ای خاطرات و یا داستان باشد، مستندهایی از لحظات خاص جنگ است. لحظه‌هایی که شاید کمتر درباره‌شان، دیده، خوانده یا شنیده‌ایم. 

کتاب اشک شیرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب اشک شیرین برای تمام افرادی که دوست دارند به واقعه‌ی جنگ نگاهی خاص داشته باشند و با خواندن خاطرات رزمندگان، لحظاتی، با آنان همدلی و زندگی کنند، دلچسب است. 

جملاتی از کتاب اشک شیرین

بچه‌های امور فرهنگی بودند و کارشون هم کار فرهنگی و روحیه دادن بود. یکی از کارهای فرهنگی آن‌ها شاید همین خنداندن بود که خیلی برای ما گران تمام شد. با اینکه واکس پاک شده‌بود؛ ولی تا آخر آن روز صورتمان می‌سوخت.

چیزی که خیلی جالب بود اینکه یکی از همین دوستان فرهنگی، یک پسر چاق و تپلی بود، که برای اجرای تئاتر، بالای سِن رفته بود. آن‌قدر حین نمایش جوگیر شده‌بود که از بالای سِن با آن هیکل چاقش روی یک ورق نئوپانِ یک در یک متر، افتاد که آن‌هم از وسط نصف شد. رزمنده‌ها هم فکر می‌کردند افتادن او از سِن جزء نمایش هست و همه داشتند می‌خندیدند. پشت صحنه تئاتر به او گفتم: این در به آن در، تو به صورت ما واکس بزن؛ حالا خودت از رو سِن افتادی پایین.

گفت: برای خنده رزمنده‌ها هر کاری باشد انجام می‌دهم. از آن‌جا بیفتم، سرم بشکنه و این‌ها بخندند و روحیه بگیرند برای من نوش است.  

نظرات کاربران

کاربر 7264950
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

خیلی عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱۷۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان