دانلود و خرید کتاب شکست بخورید و برخیزید اسکات آدامز ترجمه شاهین احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکست بخورید و برخیزید اثر اسکات آدامز

کتاب شکست بخورید و برخیزید

معرفی کتاب شکست بخورید و برخیزید

معرفی کتاب شکست بخورید و برخیزید

اسکات آدامز خالق یکی از مشهورترین کتاب‌های کارتونی نیم قرن اخیر در کتاب شکست بخورید و برخیزید به بیان شکست‌های خود در مسیر موفقیت پرداخته است. این کتاب توسط شاهین احمدی به فارسی ترجمه شده است.


درباره کتاب شکست بخورید و برخیزید

شکست بخورید و برخیزید نگاهی نو به مسیر موفقیت دارد. اسکات آدامز نویسنده این کتاب تلاش کرده تا از تبدیل این اثر به پندنامه پرهیز کند و در این مسیر نیز موفق بوده است. او در این کتاب روش‌های جدیدی برای فکر کردن درباره فرآیند یافتن شادی و موفقیت ارائه می‌دهد اما از خوانندگان می‌خواهد تا آن‌ها را با آنچه می‌دانند، آنچه انجام می‌دهند، و آنچه دیگران پیشنهاد می‌کنند، مقایسه کنند تا در نهایت به فرمول خاص خود دست یابند.

درواقع این کتاب، داستان موفقیت بسیار نامحتمل یک فرد با مجموعه‌ای از شکست‌های خجالت‌آور است. اگر به‌دنبال آن هستید که بدانید کجای کار را اشتباه رفته‌اید که تا به امروز به موفقیت دست پیدا نکرده‌اید، ایده‌های نابی در این کتاب خواهید یافت. شاید ترکیبی از آنچه می‌دانید به علاوه آنچه در این کتاب خواهید خواند، برای دور نگه داشتن شما از ورطه شکست کافی باشد.

نویسنده این کتاب می‌گوید که در این کتاب تلاش کرده تا خوانندگان را از تمام گام‌های مورد نیاز یک فرد برای دست‌یابی به موفقیت آگاه ‌کند. معادل بشری موفقیت، سود است. سود تنها چیز ساده‌ای است که می‌توان با اندازه‌گیری آن، حاصل تمام تصمیمات پیچیده زندگی را روشن کرد. ای کاش می‌توانستم یک فرمول مطمئن برای موفقیت به شما هدیه کنم، اما زندگی به این سادگی نیست. آنچه می‌توانم انجام دهم، توصیف مدلی جهت مقایسه آن با روش فعلی شما در انجام امور است. واکنش مناسب شما، می‌تواند ترکیبی از آنچه اکنون انجام می‌دهید و آن چیزی باشد که در این کتاب می‌خوانید.

خواندن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم

اگر به دنبال موفقیت هستید، اما راه و رسم رسیدن به آن را نمی‌دانید، اگر فکر می ‌کنید برای کسب موفقیت نیاز به کمک افراد موفق و بانفوذ دارید اما در اطراف خود چنین افرادی وجود ندارند و از نابرابری اجتماعی جهت کسب موفقیت ناراحت هستید، خواندن این کتاب می‌تواند راه جدیدی را پیش روی شما باز کند.

درباره نویسنده

اسکات آدامز خالق یکی مشهورترین و اثرگذارترین کتب کارتونی نیم قرن اخیر به نام دیلبرت است. او پس از ۱۶ سال فعالیت در حوزه فناوری شرکت‌هایی از قبیل بانک کروکر نشنال و پسیفیک‌بل بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲، به یک نقاش کارتونی تمام‌وقت تبدیل شد. امروز کتب پرفروش متعددی از آدامز با عناوینی از قبیل اصل دیلبرت و راهنمای فوق‌سری مدیریت داگبرت منتشر شده و شهرت وی را جهانی کرده است. اسکات آدامز درباره خود می‌گوید: در هیچ کاری، متخصص نیستم، که این امر شغل مرا نیز شامل می‌شود. نقاشی‌هایم انگار توسط یک میمون مست احمق کشیده شده‌اند و دست‌خط دستپاچه و شبیه یک دانشجوی ترم دوم دارم. برای خودم هم عجیب است که چرا همچنان بابت این شغل به من پول می‌دهند.

جملاتی از کتاب

وقتی در دهه سوم زندگی بودم، کسی را نمی‌شناختم که به من بگوید چگونه نقاش کارتونی بشوم، چگونه یک کتاب بنویسم یا به شکل کلی چگونه موفق شوم. این امر یکی از موانع بزرگ موفقیت من بود. به نظر می‌رسد که سایر افراد از خرد دوستان و خانواده‌های خود بسیار نفع می‌برند. این همان نابرابری است که همزمان مرا هم آزار می‌داد و هم تشویق می‌کرد. در نتیجه، دهه‌ها تلاش کردم درک کنم که در مسیر موفقیت، چه چیزی نتیجه‌بخش است و چه چیزی نتیجه‌بخش نیست.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

ارتقا کسب و کار
جک هافمن
استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی‌ها (ویراست ششم)
او.سی. فرل
فضیلت خودخواهی
پارسا بامشادی
استراتژی در عمل: راهنمایی برای عملگران به سوی تفکر استراتژیک
جرج توستیگا
تفکر مبتنی بر سناریو: رویکردهای عملی به آینده
جورج رایت
نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود
هیو مک‌لیود
تفکر استراتژیک: الزامی برای کسب و کار امروز
آیرین ام. دوهیم
تفاوت: چرا برخی برندها دلنشین‌ترند؟
برنادت جیوا
بنگاه چگونه رشد می‌کند؟
استیو کلارک
اقتصاد رفتاری
ادوارد کارترایت
اخلاق کسب و کار
حسین بوداقی خواجه نوبر
انگیزش؛ منطق پنهانی که انگیزه‌های ما را شکل می‌دهد
دن آرییلی
بازی برد
ای. جی. لافلی
فراسوی ترس و طمع
هرش شفرین
از ما بهتران، داستان موفقیت
مالکوم گلدول
آن اصل کاری
گری کلر
چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم
اسکات آدامز
رازهای موفقیت در بازاریابی؛ چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟
این لبنتن
عادت‌های خُرد
بی‌جِی فاگ
راه‌حل سوم
استفان کاوی

نظرات کاربران

ALI...
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

در نوع خودش کتاب جالبیه، میتونید چندتا توصیه خوب از کسی که با کارتونیست بودن میلیونر شده داشته باشید، ترجمه ش روانه نسبتا، ولی یه مشکل داره که کلمه به کلمه معنی شده همین موجب شده متن بعضی جاها اون

- بیشتر
saeed
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

من از کتابای روانشناسی موفقیت بیزار بودم ولی این یکی بیشتر از اینکه یه عالمه چیز رو طوطی وار بهتون تزریق کنه، از تجربیات شخصی خودش میگه و تقریبا یه جور بیوگرافیه. نکته دیگه هم شخصیت نویسنده است که از

- بیشتر
Anahid
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

ترجمه زیاد خوب نبود در برخی قسمت ها ابهام اساسی داشت اشکال تایپی هم در متن زیاد بود خود کتاب عالی بود

masy n
۱۳۹۸/۱۲/۰۳

لطفا تخفیف بذارید روی این کتاب🌷

کاربر ۴۰۱۵۵۶۴
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

ببخشید من خریداری کردم مبلغ 13تومن کسر شد اما داخل قفسه من و کتابهای من نیومده لطفا راهنمایی میغرمایبد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۹)
فرمول موفقیت: هر مهارتی که کسب می‌کنید شانس موفقیت شما را دو برابر می‌کند.
Anahid
وقتی سوالات بغرنج یا پیچیده مطرح می‌شوند، احساس حقارت ناشی از ناآگاهی، تنها احساس موجود است.
کاربر ۲۷۹۲۷۹۲
موفقیت حتی در صورتی که ۹۵ درصد مواقع شکست بخورید نیز به شکل کاملی در دسترس است.
علی مردان ریگی
همیشه دیدگاه دقیقی نسبت به قابلیت‌های خود نداریم. فکر می‌کنم بیشتر افرادی که از سخنرانی عمومی می‌ترسند، تصور نمی‌کنند که در نتیجه آموزش تا چه حد می‌توان تغییر را احساس کرد. فکر نکنید از پتانسیل‌های خود آگاه هستید. گاهی تنها روش برای درک اینکه چه کارهایی می‌توانید انجام دهید، این است که شخصا خود را بیازمایید.
saeed
فرمول شادی را جمع بندی می‌کنم: درست تغذیه کنید. ورزش کنید. به اندازه کافی بخوابید. آینده شگفت‌انگیز را تجسم کنید (حتی اگر به آن باور ندارید). برای دست‌یابی به یک برنامه انعطاف‌پذیر تلاش کنید. کارهایی انجام دهید که دائما در آنها بهبود می‌یابید. به دیگران کمک کنید (اگر قبلا به خودتان کمک کرده‌اید). تصمیمات روزانه را به یک روال معمول کاهش دهید.
Anahid
اگر موفقیت آسان بود، همه موفق می‌شدند.
radmehr
بالاترین اولویت شما قرار دارد: خود شما. اگر به خودتان آسیب بزنید، قادر نخواهید بود روی سایر اولویت‌ها کار کنید. لذا مراقبت از سلامت خود، شغل اول شما است.
علی مردان ریگی
شکست‌هایم مرا در مسیر موفقیت قرار داده بودند، اما من هنوز این حقیقت را نمی‌دانستم.
علی مردان ریگی
ایده‌های خوب هیچ ارزشی ندارند، چرا که تعداد بسیار زیادی از آنها در سراسر دنیا وجود دارد. بازار، به اجرای ایده‌ها پاداش می‌دهد، نه به ایده‌ها. بعد از آن، روی ایده‌هایی تمرکز کردم که می‌توانستم آنها را اجرا کنم
علی مردان ریگی
بیش از آنکه اشتیاق باعث موفقیت شود، موفقیت باعث اشتیاق می‌شود.
علی مردان ریگی

حجم

۵۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۵۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان