دانلود و خرید کتاب طرح و محاسبه راه آهن محمودرضا کی منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طرح و محاسبه راه آهن اثر محمودرضا کی منش

کتاب طرح و محاسبه راه آهن

معرفی کتاب طرح و محاسبه راه آهن


کتاب طرح و محاسبه راه‌آهن تالیف دکتر محمود رضا کی‌منش یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است. این اثر برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران در این دانشگاه تدوین شده است.

خلاصه کتاب طرح و محاسبه راه‌آهن

مهندسی راه‌آهن علمی است که درباره فناوری و بهره‌برداری بحث می‌کند. این ماهیت دوگانه رویدادی چندنظمی را تبیین‌کرده و دانش کافی از اقتصاد و جامعه‌شناسی را نیز طلب می‌کند؛ اگرچه معمولاً این علوم در رقابت با علوم مهندسی قرار دارند.

همانند تمام فعالیت‌های اقتصادی و فناوری، راه‌آهن نیز مراحل توسعه (از نیمه دوم قرن نوزدهم تا اوایل سال ۱۹۵۰) و بحرانی خود را (از سال ۱۹۵۰ تا اواسط سال‌های ۱۹۸۰) گذرانده‌ است. در مرحله اول حمل‌ونقل زمینی را به انحصار درآورد، در حالی‌که در مرحله دوم از کاهش شدید فعالیت‌های حمل‌ونقلی (در اثر رقابت اتومبیل و هواپیما) آسیب دید. مدت زمانی است که راه‌آهن در مرحله نوینی از توسعه به‌خصوص در بخش‌هایی نظیر سرعت های بالا، خدمات ترددی، ترافیک‌باری، حمل ونقل ترکیبی، پشتیبانی، قطارهای مغناطیسی و غیره قرار گرفته  است

 خواندن کتاب طرح و محاسبه راه اهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب طرح و محاسبه راه‌آهن برای استفاده دانشجویان مهندسی با این هدف که مجموعه‌ای فشرده و قابل استفاده از فناوری و تحلیل‌های علمی راه‌آهن را برای رفع نیاز آن‌ها در کارها و مطالعات روزانه فراهم آورد، تهیه ‌شده ‌است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۳۰۰
تومان