دانلود و خرید کتاب گندزدن بس است گری‌جان بیشاپ ترجمه شبنم اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گندزدن بس است اثر گری‌جان بیشاپ

کتاب گندزدن بس است

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گندزدن بس است

می دانید نباید کاری انجام دهید، اما انجامش می‌دهید. می‌دانید کاری را باید بکنید اما نمی‌کنید. و این اتفاقات بارها و بارها تکرار می‌شوند.

شاید ملالت‌بار شدن زندگی و کارتان دلیل این سهل‌انگاری‌ها باشد و شاید پیدا نکردن شریکی درست، یا سخت بودن پس‌انداز، شاید هم بیماری خاصی که شما را عاصی کرده است، به هرحل مشکل شما هرچه که هست، منشاء آن خودتخریبی است.

گری جان بیشاپ، در کتاب «گندزدن بس است» که ادامه یا مرحله بعد کتاب «خودت را تباه نکن» است، دست می‌گذارد روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین سازوکارهای بخش نیمه‌آگاه شما و این قدرت را در شما ایجاد می‌کند که بتوانید منفی‌ترین و مخرب‌ترین افکار خود را تفسیر کنید و به دنبال آن، همان زندگی‌ای را که همیشه می‌خواستید برای خود به وجود بیاورید. زندگی‌ای که شاید هیچ‌وقت نمی‌دانستید چطور باید به آن برسید.

رویکرد بیشاپ در این اثر، چنان‌که خودش می‌گوید، از زاویهٔ «فلسفهٔ شهری» مخصوصِ خودش است چون به قول خودش درس‌های زندگی‌اش را در خیابان‌های گلاسکو گرفته است.

او در این اثر از تاثیر مخرب عادت‌ها، زندگی تخریب‌گرانه، ضمیر نیمه‌خودآگاه و نقش آن در شکل دادن زندگی، سه عامل مهم تخریب‌گر، برداشت شخصی منفی از زندگی، برداشت‌های نادرست از دیگران و تغییر مسیر به سمت خروج از این مخمصه‌ها سخن می‌گوید. به طوری که در انتها بتوانید از انجام کارهای تخریب‌گرانه در زندگی‌تان دست بردارید.

اگر خسته، گیج، پرمشغله، نادیده‌گرفته‌شده، متوقف، در حال مکث، کسل، شکست‌خورده، بیش از حد مضطرب، بیش از حد تحلیلگر، بدون اعتمادبه‌نفس، بی‌روح، طردشده، گمراه، در مسیر اشتباه، رسیده به ته خط، گیرافتاده در گذشته، نگران آینده، ناامید، ترسیده، مشکوک، بی‌گذشت، بدگمان، عصبانی و درمانده هستید، یا فقط در روزمرگی گیر افتاده‌اید،گری جان بیشاپ فردی‌ است که به او نیاز دارید و این صفحات برای شما نوشته شده است.

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

روش‌های جذب و متقاعدکردن دیگران
دیوید جی لیبرمن
استثنا باشید!
دارن هاردی
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
فاطمه باغستانی
خجالت‌ نکش دختر؛ برنامه‌ای برای دستیابی به اهداف بدون خجالت‌زدگی
ریچل هالیس
گواهی دل
گیتی شهیدی
زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید
دیمون زاهاریادس
در جا زدن ممنوع
جان مکسول
جادوی بزرگ، زندگی خلاقانه با غلبه بر ترس
الیزابت گیلبرت
راه حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی)
آدام گرانت
چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم
اسکات آدامز
شما بی‌همتایید
کیوت بلاکسون
غیرممکن غیرممکنه
ماری فورلئو
قانون رزونانس
پیر فرانک
این راهش نیست
اریک بارکر
شیرجه‌زدن در چشمه‌ی زندگی
تینا سیلیگ
تکنیک‌های رنگ‌کردن قناری (۵۵ راه برای فروش محصولات آموزشی)
حسین شیرمحمدی
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم
برایان تریسی
وقتی زنان بخواهند
گریس بانی
نیروی خلاقیت
برایان کالینز

نظرات کاربران

mahsa
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

به نظرم کتاب خوبیه برخلاف بقیه نویسنده های کتاب‌های موفقیت سعی نکرده درباره تغییر بنویسه به جاش پیشنهاد میکنه بیایم خودمونو با همه شرایط بپذیریم

mohammadamin dastres
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

۱۰ تومن پولش رو دادم هیچیش به دردم نمیخورد متاسفانه با تجربه خوبی که از خوندن خودت را به فنا نده داشتم این رو خریدم اصلا به درد نمیخوره وقتی میخونمش حس میکنم دارم عمرم رو تلف میکنم کاشکی طاقچه

- بیشتر
haniyeh
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

سلام به همه دوستان این نظر با خواندن نمونه متن کتاب گذاشته میشود: عنوان: تلاشی برای یاددادن چیزی که خودم بلد نیستم! بنظرم این بیشتر به اسم کتاب میاد. اگر میخواهید بیشتر متوجه منظورم شوید نمونه را دانلود و مطالعه کنید. تکلیف نویسنده با

- بیشتر
مرضیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

یکی از بهترین کتابای خودیاری واقعا از نشر میلکان ممنون بابت کتابای خوبشون یکی از یکی بهتر

کاربر 860519
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

ترجمه این‌ کتاب به قدری بده که آدمو پیر میکنه .... آخه دوست عزیز از گوگل کپی کردی ؟؟؟هر جمله رو سه بار باید بخونیم و هی تو ذهنمون کنار هم قرار بدیم

z
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

خوندن این گتاب برای من تولدی دوباره بود واقعا لذت بردم فقط به یک بار خوندن بسنده نکنید

محمد
۱۳۹۸/۰۶/۱۸

این کتابای موفقیت همه مثل همن بجز چندتا کتاب بقیه دیگه بدرد نمیخورن

الف
۱۳۹۸/۰۶/۰۴

ماشالا ناشر کمر همت بسته سری کاری کتاب هایی با موضوع موفقیت و امید و...که موضوع تقریبا یکسان دارن بده به بازار

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۸)
آدم‌ها چیزی بیش‌تر از گفت‌گویی زنده نیستند، چه درونی و چه بیانی. گفت‌وشنودی در یک بدن، مشتی پوست‌واستخوان که حرف می‌زند، آن‌هم دربارهٔ همه‌چیز. حد این حرف هم، به‌قدر حد آن زندگی است. تمام.
Omega
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای زندگی خود انجام دهید، این است که هرکسی، ازجمله خودتان را دیگر به‌خاطر موقعیت کنونی زندگی‌تان مقصر ندانید. این شامل والدین، دوستان، همسایگان و همه می‌شود.
احسان رضاپور
مکالمه با خودتان مثل اتاقِ رخت‌کن زندگی‌تان است؛ جایی که همه‌چیز بررسی می‌شود و تدبیری برایش می‌اندیشید، جایی که نقشه‌های‌تان به وجود می‌آیند و از بین می‌روند
Amirali Varzandeh
به خودتان جرئت پریدن بدهید.
Amirali Varzandeh
«کسی بدون اشتیاق کاری را شروع نمی‌کند. بدون کارکردن هم آن‌را تمام نمی‌کند. جایزه‌ای برای‌تان فرستاده نخواهد شد. مجبورید آن‌را به دست بیاورید.» رالف والدو امرسون
arefeh_sh
بخش عمده‌ای از زندگی که دوست دارید داشته باشید، شامل پذیرش مالکیت انتخاب‌های‌تان در حال و آینده است.
zahra valizadeh
واقعیت این است: چیزی که آگاهانه فکر می‌کنیم آن‌را می‌خواهیم، با چیزی که درحقیقت برای انجامش به‌سختی در اعماق ضمیر نیمه‌خودآگاه‌مان تلاش می‌کنیم، تناسبی ندارد.
arefeh_sh
تفکر واقعی وقتی می‌تواند اتفاق بیفتد که الگوهای موجودتان، یعنی تمام چیزهایی که می‌دانید، به چالش کشیده و دچار وقفه شوند.
Ali
شما تجربه‌تان از زندگی را در مکالمه با خودتان خلق می‌کنید و بعد طبق آن عمل می‌کنید
محمدعلی
با چیزی که از آدم‌ها می‌دانم، اگر تمام مثبت‌اندیشی و امید را کنار بگذارید، زیر این سطح، به‌وضوح حیوان کاملاً متفاوتی کمین کرده است؛ چیزی که اصلاً به نیروبخشی یا آن تسلی‌دهندگی‌ای نیست که همگی دوست داریم باور کنیم. برای آگاهی‌تان باید بگویم آن حیوان متفاوت مزخرفی از نوعِ گفت‌وگو است. نه این‌که شر یا نابکار باشد؛ بلکه بیش‌تر نزدیک است به بدگمان، محدودکننده، تکرارشونده، و درنهایت ناراضی‌کننده. چیزی که تضعیف‌کنندهٔ زندگی است. دقیق‌تر بگویم: آن‌را تخریب می‌کند.
احسان رضاپور

حجم

۱۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۱۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان