دانلود کتاب صوتی چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟ با صدای اسماعیل سهرابی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟ اثر علی سالاروند

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟

معرفی کتاب صوتی چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟

کتاب می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟) نوشته علی سالاروند به شما کمک می‌کند رویاپردازی صرف را کنار بگذارید و عمل‌گرا باشید؛ کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی با صدای اسماعیل سهرابی، منتشر شده است.


درباره کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟)

علی سالاروند اعتقاد دارد عملگرا نبودن مشکل اصلی بسیاری از ما انسان‌هاست. اغلب ما عادت‌هایی داریم که تغییر آن‌ها برایمان بسیار دشوار است و همین عادت‌ها ما را از مسیر موفقیت دور می‌کند. سالاروند با نگارش کتاب می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟) در تلاش است تا به مخاطبان خود بیاموزد با این محدودیت‌های ذهنی مقابله کنند. او با تعریف ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه، قدرت ذهن و فکر به شما کمک می‌کند تا اهداف خود را عملیاتی کنید.

شنیدن کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟)، به افرادی که می‌خواهند عمل‌گرا باشند و در مسیر تحقق رویاهایشان گام بردارند، پیشنهاد می‌شود. این کتاب شما را با هدف‌گذاری آشنا می‌کند و از شر عادت‌های منفی قدیمی نجات می‌دهد.

جملاتی از کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟)

برای تغییر اساسی در زندگی‌مان باید تغییرات دائمی درشکل گیری احساس لذت و ناراحتی بدهیم. اما چگونه می‌توان این کار را انجام داد. فرض کنید شما تحقیقات زیادی در خصوص یک کسب و کار انجام داده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که در آینده سود بسیار زیادی به دست خواهید آورد و این کسب و کار زندگی شما را متحول خواهد کرد و شما را به استقلال مالی خواهد رساند. اما هنگام انجام اقدامات اولیه و دست به کار شدن برای فراهم سازی مقدمات کار، در مغز شما یک احساس ناراحتی به وجود می‌آید و با خود می‌گویید اگر کسب و کارم رونق نگرفت چکار کنم؟ اگر سرمایه‌ام را از دست بدهم چه می‌شود؟ اگر وام بگیرم و نتوانم آن را پرداخت کنم چه بلایی سرم می‌آید و سوالات دیگر از این دست. در این لحظه برای شما کدام راه آسان تراست؟ لذت رسیدن به سود بسیار ازکسب و کارتان یا حس ناراحتی از موفق نشدن و ورشکستگی؟ قطعا جواب شما دوری از ناراحتی است. در بسیاری از موارد زمان آغاز کار یا انجام ندادن کار نیاز به دوری از رنج و ناراحتی خیلی قوی‌تر از اشتیاق به لذت وشادی است. مطالعات نشان داده است که انسان‌ها تقریبا هر رفتاری را برای دوری از ناراحتی انجام می‌دهند.

فهرست کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی (چرا به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنیم؟)

• فصل اول: اهرم رنج و لذت

• فصل دوم: ایمان به دانسته‌ها

• فصل سوم: هدفگذاری

• فصل چهارم: محدودیت‌های ذهنی

• فصل پنجم: اهمال کاری و تنبلی

• فصل ششم: قدرت عادت‌ها

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۷۳۶۷۳
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

عالی👌 برای همه اونایی ک هنوز موفق نشدن یک نسخه از این کتاب رو تجویز میکنم‌.

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۹۰۰
تومان