دانلود و خرید کتاب بازداشت در یگان شهرام ریاحی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازداشت در یگان اثر شهرام ریاحی‌فر

کتاب بازداشت در یگان

معرفی کتاب بازداشت در یگان

«بازداشت در یگان و چند داستان دیگر» مجموعه داستان‌هایی از شهرام ریاحی‌فر است. بازداشت در یگان، شب سیاوش‌کُشی، بالاتر از بالا، تنوره، استخوانی از سرب، خانه پدری، آدم‌کُش‌ها نمی‌میرند، لیلا به روایت ناصر و چندین داستان دیگر را در این مجموعه می‌خوانید. بخشی از داستان «پرتره مرلین مونرو» را می‌خوانید: «تانیا جینِ توی لیوان پایه‌دار را در یک قلوپ نوشید. سر چرخاند و به اطراف نگاهی انداخت و گفت: «این همه تابلوی کج و کوله و نقاشیای اجق وجق کوبیدن به دیوار که بگن خیلی مدرن هستن؟» ـ نیستن؟ ـ پشت اون پیانو چی!‌ کسی نمی‌شینه؟ ـ نُچ! ـ این‌جا که چیز باحالی نداره. منو کشوندی این‌جا موی بلوندِ تیفوسیتو نشونم بدی یا پرتره این خانومو؟ با سرش اشاره کرد به تابلو عکس بزرگ سیاه و سفید، روی دیوارِ پشت سر روژین. عکسی از زنی با موهایی روشن و لبخندی که دندان‌های سفیدش را به نمایش گذاشته بود. چشم‌هایش خیره بودند به لنز دوربین. روژین سرش را چرخاند و به پرتره نگاهی انداخت و بعد بسته سیگارش را در آورد. تانیا دستش را ستون کرده بود زیر چانه و خیره بود به پرتره: «چه عکاس خوش‌شانسی!» ـ مسخره می‌کنی؟»

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۸۰۰۴۵
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

کتاب داستانهای کوتاه متفاوت و جذابی داره. هر داستان، بنا به فضای قصه و شخصیت هاش دیالوگ های مناسب و خوبی داره. حتما توصیه می کنم مطالعه کنید.

کاربر ۳۶۶۶۶۹۵
۱۴۰۰/۰۸/۰۴

داستان‌هایی متنوع با شیوه‌های زبانی متفاوت. قصه گویی روان و گیرا. دیالوگ هایی بسیار عالی. از این مجموعه داستان، داستان‌ خانه پدری نامزد جایزه ادبی بهمن نشر دف شد. همچنین داستان شکار ماهی بزرگ برنده جایزه ادبی دریچه شد.

Bahar Bahar
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

کتاب خوب با پایان باز داستان های کوتاه و زیبا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۳۰۰
تومان