دانلود و خرید کتاب ۵ گام آسان تا متخصص شدن پل جی شمپ ترجمه خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۵ گام آسان تا متخصص شدن

«۵ گام آسان تا متخصص شدن» نوشته پل جی شمپ، کتاب سی‌وپنجم از مجموعه «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» است. نویسنده این اثر شما را با چند گام ساده برای متخصص شدن در کسب و کارتان آشنا می‌کند. با کمک این اصول می‌آموزید که چگون در کار خود، حرفه‌ای رفتار کنید. پل با باررسی‌هایی که روی متخصصان انجام داده، دریافته است که متخصص شدن رفتاری ذاتی نیست. هرچه با متخصص‌های بیش‌تری در زمینه‌های بیش‌تری مصاحبه کردم، بیش‌تر برایم روشن شد که انسان‌ها متخصص به دنیا نمی‌آیند، بلکه خودساخته هستند و تخصص اکتسابی است. آن‌ها با جمع‌آوری تجربه، با کسب دانش و پرورش مهارت‌های‌شان تخصص کسب می‌کنند: «متخصصان به‌طور ویژه مراحل خاصی را طی می‌کنند، که اگر بخواهم دقیق بگویم ۵ مرحله دارد. مهم نیست مردم چه‌قدر در رشتهٔ خود ماهر هستند، همهٔ آن‌ها از سطح مبتدی کار خود را شروع کرده‌اند. الکس رودریگز، مایا آنجلو، دونالد ترامپ، وارن بافت و بونو، همگی زمانی مبتدی بودند.» شمپ، مدیر سازمان امور موفقیت، بیش از ۲۵ سال در زمینهٔ پژوهش، تعلیم و تربیت و توسعهٔ حرفه‌ای تجربه دارد. او نویسندهٔ چهار کتاب، سخن‌ران، محقق و مشاور مشهور بین‌المللی است. وی به عنوان محقق ارشد پژوهش بورس فولبرایت در دانش‌گاه فرانکفورت (آلمان) و استاد دانش‌گاه فنی نانیانگ (سنگاپور) خدمت کرده است.

نظرات کاربران

Armin
۱۳۹۸/۰۸/۲۰

راوی کتاب با نگاهی عملگرایانه تلاش دارد تا فرآیند رسیدن به تخصص را شرح دهد. مفهوم تخصص ریشه در نظریه‌های یادگیری پاولوف، واتسون و... دارد. در مفهوم تخصص تلاش می‌شود تا شرحی از چگونگی رشد دائمی یک فرد برای بالاتر رفتن

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
زمان، نعمتی است که شما در شرایطی که بلافاصله باید تصمیم بگیرد آن را ندارید
Anahid
این عقیده که استعداد، شما را به موفقیت می‌رساند احمقانه است
Anahid
جک ولش، مدیرعامل اسبق جنرال الکتریک، چنین می‌گوید: «آن‌چه سرنوشت شما را مشخص می‌کند نقش شما نیست، بلکه نحوهٔ بازی شما در این نقش است. بهترین راه در نقش‌آفرینی مواجه شدن شما با واقعیت است. باید دنیا را همان‌طور که هست ببینید و طبق آن عمل کنید.»
Anahid
زمان، نعمتی است که شما در شرایطی که بلافاصله باید تصمیم بگیرد آن را ندارید
Anahid

حجم

۱۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان