دانلود و خرید کتاب تعویض (تک‌پرده‌ای‌ها) آلتئا کومز ترستن ترجمه ناهید قادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعویض (تک‌پرده‌ای‌ها) اثر ناهید قادری

کتاب تعویض (تک‌پرده‌ای‌ها)

انتشارات:نشر متیس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تعویض (تک‌پرده‌ای‌ها)

«تعویض»نمایش‌نامه‌ای از مجموعه تک پرده‌ای‌ها‌ی نشر متیس و نوشته آلتئا کومزترستن است. فضای داستان تخیلی است. یک قاضی که یک منشی بچه جن دارد کارش تعویض بدبختی‌های مردم با یکدیرگر است. این قاضی با تعویض بدبختی‌های مردم قصد دارد درسی به آنها بدهد و آن هم این است که مردم یادبگیرند عیب‌های خود را رفع کنند پیش از این که عیب دیگران را ببینند. در این میان مرد فقیری برای شکایت سر می‌رسد:

ببینید، عالیجناب، من تمام عمرم را در فقر گذرانده‌ام. هیچ‌وقت به‌ام خوش نگذشته است. پول زیادی نمی‌خواهم، اما ... دلم می‌خواهد آن‌قدری داشته باشم که بتوانم لباس‌های شیک بپوشم و ... بتوانم بخورم و بنوشم و با پسرهایم شاد باشم. می‌دانید، من فقط می‌خواهم خوش باشم. فکر می‌کنید بتوانید این را برای من جور کنید؟

قاضی: (لحظه‌ای با جدیت به او زل می‌زند) خب، پس فقط می‌خواهی خوش بگذرانی؟ می‌خواهی فقرت را از بین ببرم؟ فکر کنم عیوب اخلاقی‌ای نداری که بخواهی آنها را تغییر بدهی، شخصیتت کم‌وکاستی ندارد که بخواهی آن را بهتر کنی؟

مرد فقیر: (تته‌پته می‌کند و کلاهش را در دستش پیچ‌وتاب می‌دهد) خب، خ-خب، قاضی، من ... من مرد بدی نیستم. البت... البته، عیب و ایرادهایی دارم، اما خب ... من هیچ‌وقت جرمی مرتکب نشده‌ام. فکر کنم من از خیلی مردها بهترم. فقط، بدجوری از فقیر بودن و تفریح نداشتن خسته‌ام. نمی‌شود در آن مورد به من کمک کنید، قاضی؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان