دانلود و خرید کتاب ماشین پولسازی (خلاصه کتاب) آنتونی رابینز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماشین پولسازی (خلاصه کتاب) اثر آنتونی رابینز

کتاب ماشین پولسازی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ماشین پولسازی (خلاصه کتاب)

باید کاری کنید که پول برای شما کار کند، نه شما برای پول! جمله‌ای که برای همه آشناست. اما مسئله اصلی این است که چطور باید به چنین جایگاهی برسیم؟ چطور کاری کنیم که حتی زمان استراحت هم درآمد داشته باشم؟ با «ماشین پولسازی» آنتونی رابینز در ۷ قدم یاد می‌گیریم چطور دستگاه پول‌سازی خودمان را بسازیم و چطور با همین درآمدی که امروز داریم، جریان‌های درآمدی دیگری درست کنیم، بدون اینکه واقعا کار کنیم. در این میکروکتاب می‌خوانیم که چطور از یک حقوق ساده که به پایان ماه نمی‌رسد به استقلال مالی برسیم. راهکارهای این کتاب برای همه ما در هر سطحی قابل اجراست. کافی است بخواهیم که زندگی بهتری را تجربه کنیم. آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.
معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

ابراهیم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹

فوق العاده چرت! یه مشت چرت و پرت و کلی گویی قطار کردن پشت هم حیف پولم

AR
۱۳۹۹/۰۴/۰۶

فوق العاده چرت و مزخرف

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«زندگی مانند یک دوچرخه است. برای اینکه تعادل آن را حفظ کنید باید به حرکت ادامه دهید.» آلبرت انیشتین
صابر
در دنیای امروزی راه‌های بسیار متنوعی برای ثروتمند شدن وجود دارد. شما نیز باید راه خودتان را برای رسیدن به آزادی مالی پیدا کنید.
صابر

حجم

۳۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۳۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان