دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر ۵۲ ایده طلایی ناپلئون هیل ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر ۵۲ ایده طلایی اثر ناپلئون هیل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر ۵۲ ایده طلایی

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر ۵۲ ایده طلایی

«بیندیشید و ثروتمند شوید» دربردارنده تفسیر ۵۲ ایده طلایی از ناپلئون هیل (۱۹۷۰- ۱۸۸۳)، نویسنده آمریکایی و از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی است. «بیندیشید و ثروتمند شوید»، از نخستین و جامع‌ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است. پیشنهاد اولیه این کتاب از سوی اندرو کارنگی، موسس و صاحب غول فولاد امریکا، به هیل ارائه شد و حاصل مصاحبه نویسنده با نزدیک به پانصد فرد موفق آن دوره از جمله فورد، ادیسون و … است. این کتاب در دوران رکود و یاس اجتماعی سال‌های جنگ جهانی نوشته شد و در زمان مرگ نویسنده آن توانست ۲۰ میلیون نسخه بفروشد که تا سال ۲۰۱۳ این رقم به ۹۰ میلیون کپی رسید. کتاب شامل پانزده فصل است: اندیشه، ثروت است؛ اشتیاق، نقطه شروع همه موفقیت‌ها؛ ایمان، تلقین به خود؛ راه نفوذ بر ذهن نیمه هوشیار؛ دانش تخصصی تخیل؛ کارگاه ذهن؛ برنامه‌ریزی سازمان یافته و ... . در بخشی از فصل نخست می‌خوانیم: «به راستی که اندیشه، ثروت و دارایی است. دارایی قدرتمندی که وقتی با هدف مشخص، عزم راسخ و اشتیاق سوزان ترکیب می‌شود، راه رسیدن به ثروت را به روی شما می گشاید. وقتی کسی عمیقاً می‌خواهد به خواسته خود برسد مطمئناً به هدفش می‌رسد. مهمترین امر ساختن اندیشه است، وقتی کسی به واقع برای چیزی آماده می‌شود به آن می‌رسد... به راستی اگر انسان‌ها پای عقیده خود بایستند و به هدف خود بچسبند و آنقدر مداومت کنند تا خواسته آنها به وسواسی دایمی مبدل شود، چه اتفاق‌ها که نمی‌افتد».
معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

zeroday attack
۱۳۹۵/۰۹/۲۵

این کتاب یکی از بهترین های برای رشد شخصی ادمهای، که باید هر کس حداقل یک بار این کتاب بخونند ✋

اصغر ابراهیمی
۱۳۹۵/۰۲/۲۳

بسیار عالی و کار آمد

Mostafa Ebadi
۱۳۹۷/۰۲/۳۱

این کتاب رو سال گذشته خوندم که بیان نویسنده بسیار شیوا بود.مترجم اش رو خاطرم نیست، ولی محتوای کتاب خوب بود و ارزش خواندن داشت.

ali9856
۱۳۹۵/۱۱/۱۱

کتاب خوبیه. در ضمن شما میتونید کتاب صوتی این کتاب رو به رایگان دریافت کنید.

وحید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

از اسم کتاب مشخصه که جزو کتاب‌های زرده... با اندیشیدن هیچ کس ثروتمند نمیشه... خیلی عوامل دیگه هم لازمه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
جدید فرهنگ انگلیسی آکسفورد دارای ۶۱۵ هزار کلمه و میلیون‌ها واژه فنی و پزشکی دیگر است. طبق برآورد انجام‌شده با این‌که دویست هزار کلمه متداول در زبان انگلیسی وجود دارد مردم به طور میانگین تنها بین دو تا ده هزار کلمه را به کار می‌برند. در حالی که اگر کلمات ابزار اصلی توصیف تجارب و بیان افکار و خواسته‌های ما باشند، پس واژگان محدود در واقع توانایی ما در تجسم بخشیدن به این خواسته‌ها را محدود می‌سازد. مفاهیم بدون کلماتی که توصیفشان کنند وجود خارجی ندارند. مثلاً بعضی از بومیان آمریکا کلمه‌ای به نام «دروغ» ندارند. مردمی که به چنین زبان‌هایی حرف می‌زنند این
bita
مفهوم را نمی‌شناسند و به این ترتیب چنین مفهومی نه در تفکرشان وجود دارد، نه در فرهنگشان و نه در رفتارشان. گفته‌اند قبیله تاسادی در فیلیپین برای توصیف حالاتی مثل «دوست نداشتن» ، «تنفر» یا «جنگ» واژه ندارند. بدون وجود کلمه برای توصیف این مفاهیم خود این مفاهیم هم وجود خارجی ندارند. سؤالی که در این‌جا مطرح می‌شود این است که: «شما معمولاً از چه کلماتی استفاده می‌کنید که بر تجربه‌تان از جهان تأثیرگذارند؟» اگر از کلمات محدودی استفاده می‌کنید پس طیف تجاربتان هم محدود به کلماتی است که برای توصیف آن‌ها به کار می‌برید. کلمات قطعاً از قدرتی چشمگیر برخوردارند. مثلاً، ثابت شده
bita
«تکانه‌های فکری اَشکالی از انرژی هستند. وقتی شروع به فکر کردن می‌‌کنید، در واقع انرژی‌ای را که طبیعت در خلق زمین از آن استفاده کرده به خدمت خود درمی‌آورید.»
Armin AGHA
از این رو، مایا به توهمی اشاره دارد که ما با محدودیت‌های فکرمان ایجاد می‌کنیم. ضمیر ناخودآگاهمان بر اساس آن مرزها زندگی را تجربه می‌کند و هوش کائنات هم وفادارانه آن را منعکس می‌سازد.
Armin AGHA
پس قرار نیست افکاری که حین انتظار برای رسیدن اتوبوس به ذهنتان خطور می‌کند، معجزه‌وار تجسم پیدا کند. بلکه این اتفاق شاید در مورد آن افکاری که شب‌ها مانع خوابیدنتان می‌شوند و با احساس توأمند، رخ دهد!
Reza Rahmani

حجم

۱۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان