دانلود و خرید کتاب انتظار (دفتر اول) علی صفایی حائری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انتظار (دفتر اول) اثر علی صفایی حائری

کتاب انتظار (دفتر اول)

معرفی کتاب انتظار (دفتر اول)

هر انقلابی بر پایه‌ای ایستاده و رو به مقصدی دارد، این پایه چرایی مبارزه را توضیح می‌دهد و همچنین آن مقصد، برای چه و هدف انقلاب را و آنگاه بر اساس این مبنا و این مقصد، شکل انقلاب و نوع سازماندهی در کادر انقلابی متفاوت می‌شود.

هر انسان انقلابی و مبارز برای شروع مبارزه از بینشی برخوردار است که همراه آن بینش، مبارزه از نفس کشیدن برای او ضروری‌تر می‌شود. انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بنیادی ترین انقلاب‌ها در تاریخ که بر حرکت مستمر انسان‌ها استوار بوده و هست آرمانی بالاتر از آرمان انقلاب‌هایی برای ساختن جامعه بی‌طبقه و رسیدن به عدالت و آزادی دارد. آرمان انقلاب اسلامی رشد و تکامل است. انقلاب بزرگ اسلامی درس‌هایی برای انسان‌ها دارد که هر جلد از مجموعه «درس‌هایی از انقلاب» استاد علی صفایی حائری به یکی از آنها پرداخته می‌شود. «انتظار، تقیه و قیام» درس‌هایی هستند که استاد صفایی حائٰری در این مجموعه سه جلدی از انقلاب به ما آموزش می‌دهد.

نظرات کاربران

معرفت جو
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

متن نگارشی دارد که نه قابل فهم است (به دلیل اصرار نویسنده در بکار بردن اصطلاحات مربوط به تفکرات سوسیالیستی) و نه قابل استفاده است (بدلیل ضعف و نقص در استدلال ها) وقتتان را تلف نکنید. از ما گفتن!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۴)
تضعیف جنایت است و توجیه حماقت است و تکمیل رسالت ماست.
محمدرضا میرباقری
در نظام خلقت، بی‌حساب حرکت کردن نابودی است؛ چون در راه پر پیچ و خم و قانونمند جهان، ناهماهنگی مرگ است و عذاب است.
محمدرضا میرباقری
هنگامی که احساس می‌کنی، بیشتر از این که داری می‌توانی به دست بیاوری دیگر آرام نمی‌گیری، حرکت می‌کنی.
محمدرضا میرباقری
دل‌ها ظرف‌هایی هستند، که بهترین آن‌ها با ظرفیت‌ترین آن‌هاست.
محمدرضا میرباقری
عمل، میوه درخت معرفت و محبت است.
محمدرضا میرباقری
مادام که تلقی انسان از خودش و بینش او نسبت به خودش دگرگون نشود، بینش او نسبت به جهان و در نتیجه نسبت به تاریخ «که رابطه انسان با جهان است نه فقط با ابزار تولید» و نسبت به طبقات اجتماعی و حکومت‌ها و سیاست‌ها، دگرگون نخواهد شد.
محمدرضا میرباقری
بعثت انبیاء در میان اُمّی‌ها بود... و این نشان می‌دهد که روش انبیاء، این بینش‌های علمی مد روز، نبوده است که فقط در دانشگاه رواج می‌یابد.
محمدرضا میرباقری
همراه بینات و با دگرگون شدن تلقی انسان از خودش، دیگر او به آنچه که دارد دلخوش نیست و در انتظار چیزی است که می‌تواند باشد و باید باشد.
محمدرضا میرباقری
ما می‌خواهیم که همراه این تلقی هدف تو از سطح لذت و رفاه و تنوع و خوشی بالاتر بیاید و تو بار سنگین را بر روی شانه‌هایت احساس کنی و بفهمی که تو با تمام هستی و با تمام نسل‌ها مربوط هستی، پس مسؤول هستی...
محمدرضا میرباقری
استثمار از لحظه‌ای شروع می‌شود که ما می‌خواهیم سهم بیشتری به خاطر استعداد بیشترمان بگیریم. ولی اگر استعداد بیشتر، مسؤولیت زیادتری بیاورد نه افتخار، بهره‌کشی از میان خواهد رفت و آنچه می‌ماند همان مسخر شدن انسان‌ها برای یکدیگر خواهد بود.
محمدرضا میرباقری

حجم

۱۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان