دانلود و خرید کتاب کدام رئیس جمهور محمد مهدی علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کدام رئیس جمهور اثر محمد مهدی علوی

کتاب کدام رئیس جمهور

معرفی کتاب کدام رئیس جمهور

کتاب «کدام رئیس جمهور» نوشته‌ی «محمد مهدی علوی» است.

هدف محمد مهدی علوی، از این کتاب این است که به خواننده عنوان کند، کدامین شخصیت با چه قابلیت‌هایی در شأن ریاست و خلافت یک حکومت است، به تعبیری، هدف، بینا کردن چشمان نابینا و ایجاد فرهنگ و اصول بصیرت انتخابی به جای عوام‌فریبی و ساده‌اندیشی است. به ادعای نویسنده «محمد مهدی علوی»، درک حقیقت این کتاب می‌تواند کلید نجات مردم تمامی ملل جهان، بالاخص ایران عزیزمان در تشخیص و انتخاب افرادی لایق، شجاع، مدبر، حکیم و صادق برای مسندهای مهم حکومتی باشد.

این مسأله آنچنان حائز اهمیت است که همانطور که با یک تشخیص و انتخاب صحیح، می‌توان حکومتی آباد، آزاد، پرنشاط و پرانگیزه و رو به پیشرفت ساخت، همینطور هم با یک تشخیص غلط می‌توان شرایط عقب‌افتادگی، ویرانی و چه بسیار مشکلات دیگر را فراهم کرد.

توجه به نکات و حکمت‌های این کتاب که همگی برگرفته از مغز قرآن، احادیث اهل بیت علیه‌السلام و بیانات مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای می‌باشد؛ همگی می‌توانند مانند چراغ هدایتی؛ بشر را از ظلمت و تاریکی به نور سعادت و خوشبختی هدایت نماید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«به یاد آر آن‌گاه که پروردگار تو به ملائکه فرمود من در زمین خلیفه برگمارم. ملائکه گفتند: پروردگارا می‌خواهی کسانی را بگماری که فساد کنند در زمین و خون‌ها بریزند و حال آن‌که ما خود تسبیح و تقدیس می‌کنیم. خداوند فرمود: من می‌دانم چیزی (از اسرار خلقت بشر) که شما نمی‌دانید»
ادریس
تمام کلام بنده این است که کدامین شخصیت با چه قابلیت‌هایی در شأن ریاست و خلافت یک حکومت است؟، به تعبیری هدف حقیر بینا کردن چشمان نابینا و ایجاد فرهنگ و اصول بصیرت انتخابی به جای عوام‌فریبی و ساده‌اندیشی است. درک حقیقت این کتاب می‌تواند کلید نجات مردم تمامی ملل جهان بالاخص ایران عزیزمان در تشخیص و انتخاب افرادی لایق، شجاع، مدبر، حکیم و صادق برای مسندهای مهم حکومتی باشد.
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۱۲۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۲۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان