دانلود و خرید کتاب خلق برند برتر؛ راهنمایی جامع برای توسعه هویت و استراتژی برند ترجمه احمد محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلق برند برتر؛ راهنمایی جامع برای توسعه هویت و استراتژی برند اثر احمد محمدی

کتاب خلق برند برتر؛ راهنمایی جامع برای توسعه هویت و استراتژی برند

معرفی کتاب خلق برند برتر؛ راهنمایی جامع برای توسعه هویت و استراتژی برند

برند ها با مشتریان سخن می گویند و مشتریان با آن ها ارتباط احساسی برقرار می نمایند. هر برند می تواند تصوری از محصول و شرکت را در ذهن مصرف کننده ایجاد نماید و فراتر از یک نام یا الگوی خاص است. برند ها برای کسب و کار، سرمایه ای نا مشهودهستند و بیش از هر ابزار دیگری شرکت را از سایر رقبایش متمایز می سازند.

کتاب حاضر که در سال ۲۰۱۳ توسط آقای اسکات لرمن تالیف شده است، به طور کاربردی به ما می آموزد که برند های قدرتمندی همچون اپل، چگونه و با طی نمودن چه مسیری به جایگاه کنونی دست یافته اند. خلق برند برتر راهنمایی است برای شرکت هایی که بلند پروازانه در آروی دستیابی به برند ی برجسته و برتر هستند.

این کتاب به دلیل برخورداری از چندین ویژگی منحصر به فرد می تواند راهگشای چنین آرمانی باشد. یکی از ویژگی های ممتاز آن، متن روان و تصاویر فراوانی است که جذابیت آن را افزایش داده است. دیگر آنکه مشتمل برکارگاه هایی عملی است که جهت یادگیری عمیق مطالب مرتبط با مباحث جایگاه یابی، کاراکتر، عرصه رقابت و .... در نظر گرفته شده اند. از طرف دیگر مثال های مختلفی از شرکت های گوناگون در این کتاب به چشم میخورد که جنبه آموزشی داشته و با هدف فهم عمیق تر مطالب قید شده اند. یکی دیگر از مزیت های ویژه کتاب پیش رو، برخورداری از مطالعات موردی است که از چندین شرکت مختلف با موضوعات گوناگون همچون جایگاه یابی و هویت برند به نگارش در آمده اند. همچنین چک لیست هایی نیز توسط مترجمان به متن کتاب اضافه شده است تا شرکت هایی که قصد دارند ابعاد گوناگون برندشان را محک بزنند، از این ابزار به نحو احسن استفاده نمایند.

در یک جمله می توان گفت کتاب خلق برند برتر ابزاری کاملا کاربردی جهت ارتقاء برند شرکت ها می باشد و از این حیث دارای مزیتی ویژه و کم نظیر است. در این کتاب علاوه بر شرح مباحث مربوط به برند همچون تجربه، هویت، معماری، جایگاه یابی وعرصه رقابت، با مشاوران با تجربه در زمینه برند آفرینی و توسعه برند نیز مصاحبه شده است.

نظرات کاربران

نیما
۱۳۹۷/۰۵/۲۳

کتاب عالی ،کاربردی و موثر ، در حوزه برند در ایران کتاب کم داریم ، بسیاری از موضوعات رو با گرافیک زیبا قابل فهم شده ، توصیه می کنم بخونید .

Saba
۱۳۹۷/۰۵/۲۳

کتابی خواندنی در زمینه خلق و بازآفرینی برند..... جای این کتاب خالی بود.

ایمان
۱۳۹۷/۰۵/۲۴

خیلی عالی و کاربردی بود. ممنون از ناشر و همچنین طاقچه بابت چنین کتاب اثرگذاری

mosayeb Shahmaleki
۱۳۹۷/۰۵/۲۳

بسیار عالی بود و کاربردی

کاربر 1249586
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

بسیار کتاب کاربردی برای ساختن و بهبود یک برند تجاری می باشد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان