دانلود و خرید کتاب رهبری خاموش کارلو آنچلوتی ترجمه ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری خاموش اثر کارلو آنچلوتی

کتاب رهبری خاموش

معرفی کتاب رهبری خاموش

«رﻫﺒﺮی ﺧﺎﻣﻮش، ﻓﺘﺢ ﻗﻠﺐ‌ﻫﺎ، ذﻫﻦﻫﺎ و ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت» مجموعه‌ای از نظرات و افکار ﮐﺎرﻟﻮ آﻧﭽﻠﻮﺗﻰ (کارلوتی) مربی نام‌دار تیم ناپولی ایتالیا درباره فوتبال و مدیریت در این رشته‌ ورزشی است. آنچلوتی فوتبال را از ۱۷ سالگی آغاز کرد و در تیم‌های پارما، آ.‌اس. رم و آ.ث. میلان بازی کرد. او در دوره مربی‌گری‌اش در آ. ث. میلان دوبار این تیم را برنده لیگ قهرمانان اروپا کرد و بعد از آن یک بار هم با رئال مادرید افتخار آفرید و به تنها مربی‌ای تبدیل شد که توانسته‌است ۳ بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست‌آورد.

آنچلوتی در سال ۲۰۰۷ برترین مربی باشگاهی جهان شد. او در دایره کوچک مربیانی قرار دارد که موفق شده با دو تیم مختلف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

آنچلوتی در این اثر، فلسفه خود با نام «رهبری خاموش» در فوتبال را توضیح داده‌است: «رویکرد خاموش در رهبری شاید خیلی نرم و برای بعضی‌ها ضعیف به نظر برسد، اما معنی‌اش برای من چیز دیگری است، مخصوصا برای کسانی که تا به امروز نزد من کار کرده‌اند. خاموشی ‌که از آن حرف می‌زنیم، درباره‌ی قدرت است. قدرت و اقتدار در خاموشی و آرامش، جلب اعتماد و تصمیم‌گیری‌های منطقی، در استفاده از تاثیر‌گذاری روی افراد و در نیاز به حرفه‌ای بودن وجود دارد. وقتی ویتو کورلئونه را در پدرخوانده می‌بینید، مردی ساکت و ضعیف به نظر می‌رسد یا رهبری قوی و آرام که کنترل همه چیز را در دست دارد؟».

آنچلوتی «رهبری خاموش» را با همکاری کریس بریدی و مایک فورد نوشته‌است. این اثر می‌تواند هم برای علاقه‌مندان تجارت و هم برای مشتاقان ورزش جذاب باشد.

نظرات کاربران

Amir Ganjkhani
۱۳۹۸/۰۶/۰۳

این کتاب دو ترجمه دیگه در طاقچه داره، نویسنده از تجربیات خودش در فوتبال می گه ولی معتقده که رهبری یک تیم فوتبال موفق همانند رهبری یک سازمان موفق هستش و از مشکلاتش می گه و راهکارهای صمیمی و خوبی

- بیشتر
امیرمحسن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

این کتاب شاید بهترین کتاب در حوزه رهبری نباشد اما دنبال حرفهای قشنگ زدن هم نیست. بلکه سبک خاصی از رهبری را از جنبه های مختلف توصیف می‌کند؛ چیزی که به راحتی به دل می‌نشیند و واقعا قابل استفاده است.

- بیشتر
علی
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

از عالی یک چیز آن ور تر

neda 06
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

من این کتاب رو خوندم و ازش درسهایی زیادی از کسب و کار گرفتم...ممنونم از طاقچه و ممنونم از کارلو آنجلوتی

کاربر ۳۲۹۶۳۷۴
۱۴۰۱/۰۶/۱۱

با خوندن این کتاب متوجه شدم کارلتوی عزیز فرا تر از یک مربیه و بیش تر از پیش توی قلبم جای پیدا کرد !!!

رُهام
۱۴۰۲/۱۲/۰۲

کارلتو یه رهبر واقعیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۲)
مي‌گويند اگر عاشق شغلت باشي، يک روز هم در زندگي‌ات کار نمي‌کني، و اين حقيقت دارد.
aryan
تا وقتي کسي نداند که چقدر به او اهميت مي‌دهيد، اهميت نمي‌دهد که چقدر مي‌دانيد. براي اينکه آنها را مجبور کنيد برايتان کار کنند، بايد نشان‌شان دهيد که مي‌خواهيد آنها را به خاطر خودشان موفق کنيد.
Amir Ganjkhani
وفاداري را بايد تنها به افراد داشت نه به سازمان‌ها. در رابطه با سازمان‌ها هيچ‌چيز شخصي وجود ندارد، با آنها فقط کار مي‌کنيم
Amir Ganjkhani
هرگز هراس نداشته باشيد که برخي کارها را به ديگران واگذار کنيد، هيچ‌کس آنقدر کامل نيست که همه‌ي کارها را خودش انجام دهد.
Amir Ganjkhani
انسان‌ها دو دسته‌اند: انرژي دهنده و انرژي گيرنده
Amir Ganjkhani
رهبر بودن چيزي نيست که آن را انتخاب کنيد، بلکه به آن تبديل مي‌شويد. يا رهبريد يا نيستيد
Amir Ganjkhani
وظيفه‌ي شما انگيزه دادن به استعداد‌ها نيست، آنها اين انگيزه را درون خود پيدا مي‌کنند. وظيفه شما دلسرد نکردن آنهاست.
Amir Ganjkhani
بيشتر شبيه باشگاه‌هايي بود که در اوايل دوران کاريم مربي آنها بودم، نه باشگاهي که سوداي جهاني شدن در سر داشت. براي برگزاري مسابقه‌اي به خانه حريف مي‌رفتيم و روز پنج‌شنبه مدير اجرايي مي‌پرسيد براي شنبه شب چه غذايي مي‌خواهيم: «سالامون يا مرغ؟» -چي؟ الان داري اينو ازم مي‌پرسي؟ مگه هنوز برنامه‌ريزي نشده؟ باشگاه حتي رستوران هم نداشت. بازيکنان نيم ساعت قبل از تمرين مي‌آمدند و بلافاصله بعد از آن باشگاه را ترک مي‌کردند. نياز بود سازماندهي و شرايطي ايجاد کنم که به ساختن ذهنيت پيروز که همه باشگاه‌هاي بزرگ داراي آن هستند کمک کند. بازيکنان بايد به اين درک مي‌رسيدند که عضوي از باشگاهي بزرگ‌اند، مانند شرايطي که در ميلان داشتيم، اما اينجا اين فرآيند را بايد بسيار آرام و نرم پيش مي‌‌بردم. با بازيکنان درباره‌ي آنچه قرار بود انجام دهيم حرف زدم و روز به روز براي ارتقاي فرهنگ باشگاه تلاش کرديم. رستوران کوچکي کنار زمين تمرين درست کرديم تا بازيکنان بتوانند صبحانه و نهار را آنجا بخورند، تا به اين ترتيب زمان بيشتري را کنار هم باشند و روحيه‌ي تيمي در آنها تقويت شود. هيچ‌کدام از اينها را تحميل نکرديم. فقط کارها را سر و سامان داديم و فضايي دوستانه ايجاد کرديم تا خودشان مايل باشند بمانند
خودخواه
شغل من خوشحال نگه داشتن رئيس در هر باشگاهي است
Amir Ganjkhani
يک باشگاه بزرگ مي‌داند که روزهاي بد اجتناب ناپذيرند و مي‌توانند آنها را اداره کنند چون قبلا بارها چنين روزهايي را تجربه کرده‌اند
Amir Ganjkhani

حجم

۳۷۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۷۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان