دانلود و خرید کتاب نفوذ (ابعاد، ابزارها و موانع نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نفوذ (ابعاد، ابزارها و موانع نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب) اثر رضا مطهری

کتاب نفوذ (ابعاد، ابزارها و موانع نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب)

معرفی کتاب نفوذ (ابعاد، ابزارها و موانع نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب)

یکی از مسائل مهم و اساسی که از زمان تشکیل نظام اسلامی، حیات دینی و سیاسی مردم بزرگ ایران را مورد تهدید جدی قرار داده است، مسأله «نفوذ» دشمن است. بحث و بررسی درباره نفوذ در ایران از آن جهت اهمیت دارد که اتکا به آرای عمومی (جمهوریت) یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی است و این امر زمینه را برای طمع‌ورزی دشمن در استفاده از اهرم انتخابات و تزریق عوامل نفوذی، میان حاکمان جامعه اسلامی آماده می‌کند. در صورت موفقیت دشمن در این امر، عوامل نفوذی فرصت می‌یابند تا با رخنه‌های پیش‌آمده ارزش‌های دینی- انقلابی را تغییر داده و زمینه انحراف در بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم را پدید آورند. رهبر معظم انقلاب در زمان تصدی مسئولیت رهبری، به عنوان دین پژوهی فقیه و اندیشمند بر اساس تعالیم قرآن کریم و روایات اسلامی و با بصیرتی کامل تشخیص دادند که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و رسیدن به اهداف پلید خود از ابزار نفوذ استفاده می‌کند. اگرچه ایشان در سال‌های مختلف بارها نسبت به مسئله «نفوذ» دشمن در ابعاد گوناگون هشدار داده‌اند اما در ماه‌های اخیر هشدارهای معظم‌له در این زمینه گسترده‌تر شده‌است.

کتاب «نفوذ (ابعاد، ابزارها و موانع نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب)» کاری از موسسه آوای بینش و زیر نظر رضا مطهری پژوهشی درباره «نفوذ» از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب است.

فصل اول به ماهیت انقلاب اسلامی ایران و فصل دوم به دشمن و شناخت شیوه‌های مختلف دشمنی او پرداخته است. فصل سوم، اهمیت، اقسام، تاریخچه و نتایج نفوذ را به تفصیل بررسی کرده‌است. در فصل چهارم، ابعاد مختلف نفوذ (امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی) اشاره شده‌است. فصل پنجم به ابزارهای نفوذ پرداخته‌است.

نظرات کاربران

رضا
۱۳۹۷/۰۲/۲۹

کامل ترین کتابی است که درباره دیدگاه های رهبر انقلاب در حوزه نفوذ دشمن مطالعه کرده ام. توصیه ام به دوستان این است که حتما آن را مطالعه کنند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اسلامِ فقط عمل شخصی، اسلامِ سکولار، اسلام «یُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ یَکفُرُ بِبَعْضٍ»، اسلامی که جهاد را از آن خط بزنند، نهی از منکر را از آن خط بزنند و بردارند، شهادت فی‌سبیل‌اللّه را از آن بردارند، اسلامِ انقلاب نیست.
زیـن‌الدیـن
آرمان نظام جمهوری اسلامی را می‌شود در جملهٔ کوتاهِ «ایجاد تمدّن اسلامی» خلاصه کرد. تمدّن اسلامی یعنی آن فضایی که انسان در آن فضا از لحاظ معنوی و از لحاظ مادّی می‌تواند رشد کند و به غایات مطلوبی که خدای متعال او را برای آن غایات خلق کرده است برسد؛ زندگی خوبی داشته باشد، زندگی عزّتمندی داشته باشد، انسان عزیز، انسان دارای قدرت، دارای اراده، دارای ابتکار، دارای سازندگی جهان طبیعت؛ تمدّن اسلامی یعنی این؛ هدف نظام جمهوری اسلامی و آرمان نظام جمهوری اسلامی این است.
کاربر ۳۳۳۳۰۷۴
انقلاب اسلامی به وجود آمد تا به ملت ایران، حیات طیبه بدهد. حیات طیبه، یعنی آن چیزی که قرآن می‌فرماید: «فَلَنُحْیینَّهُ حَیاةً طَیبَةً». این ثمره و هدف نهایی این انقلاب است. حیات طیبه، یعنی یک ملت، هم از لحاظ مادّی و زندگی روزمرّه و رفاه و امنیت و دانش و سواد و عزّت سیاسی و استقلال اقتصادی و رونق مالی و اقتصادی برخوردار باشد و هم از جهت معنوی، انسان‌های مؤمن و خداشناس و پرهیزکار و برخوردار از اخلاق والای الهی در آن زندگی کنند. این حیات طیبه است
کاربر ۳۳۳۳۰۷۴

حجم

۲۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان