دانلود و خرید کتاب سِرّ دلبران (مجموعه دلنوشت و دل‌گفت‌هایی در سوگ دکتر عباس حری استاد برجسته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سِرّ دلبران (مجموعه دلنوشت و دل‌گفت‌هایی در سوگ دکتر عباس حری استاد برجسته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی) اثر نرگس نشاط

کتاب سِرّ دلبران (مجموعه دلنوشت و دل‌گفت‌هایی در سوگ دکتر عباس حری استاد برجسته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی)

انتشارات:نشر کتابدار
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سِرّ دلبران (مجموعه دلنوشت و دل‌گفت‌هایی در سوگ دکتر عباس حری استاد برجسته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی)

«سِرّ دلبران» مجموعه دل‌نوشت و دل‌گفته‌هایی در سوگ دکتر عباس حُرّی استاد برجسته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی به کوشش آناهیتا کرمانی و نرگس نشاط است. دکتر عباس حُرّی دانشمند علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی و استاد دانشگاه تهران و طراح نظریهٔ اطلاع‌شناسی بود. او در۱۵ اسفند ۱۳۱۵ مشهد در خانواده‌ای روحانی به دنیا آمد. وی از نسل شیخ حر عاملی، دانشمند لبنانیِ قرن یازدهم هجری و مدفون در مشهد و صاحب وسائل الشیعه است. دکتر حُرّی در سال ۱۳۴۹ از دانشگاه مشهد در مقطع کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی، در سال ۱۳۵۲ از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری و در سال ۱۳۶۰ (۱۹۸۱) از دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا در مقطع دکتری کتابداری فارغ‌التحصیل شد. وی از ۱۳۵۳ استاد دانشگاه تهران شد. حُرّی از اولین دانش‌آموختگان کتابداری نوین در ایران بود و در پیشبرد آموزش و پژوهش دراین رشته در کشور تلاش زیاد نمود. او به عنوان سردبیر، مدیرمسئول و عضو هیئت تحریریه چندین مجله علمی از جمله اطلاع‌شناسی فعالیت کرد. انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، طی مراسمی در ۱۵ اسفند ۱۳۸۵، دقیقاً در هفتادمین سالروز تولد وی، از ۴۰ سال تلاش و فعالیت علمی او تجلیل به عمل آورد. دکتر عباس حرّی روز شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۲ در سن ۷۷ سالگی درگذشت.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۳۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان