دانلود و خرید کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب) برنارد راث
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب) اثر برنارد راث

کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب)

همه ما اهداف و خواسته‌های زیادی داریم که دوست داریم به آنها برسیم و زندگی‌مان را زیباتر از قبل از کنیم. این‌که چقدر می‌توانیم اهدافمان را بدست بیاوریم نشان‌دهنده میزان موفقیت ما خواهدبود و این تفاوت افراد موفق و عادی است. کسانی که رسیدن به آن‌چه می‌خواهند برایشان یک عادت است و کسانی که به سختی می‌توانند خودشان را در آرزوهایشان ببینند. «عادت دست‌یابی» نوشته برنارد راث که به صورت میکروکتاب به همت گروه گردآوری و ترجمه سبکتو منتشر شده‌است، از ۵ ویژگی صحبت می‌کند که عادت بدست‌آوردن موفقیت را در شما ایجاد می‌کنند. عادت‌هایی که زندگی معمولی شما را تبدیل به یک زندگی موفق می‌کنند. این میکروکتاب می‌گوید که تفکر طراحی تا چه حد می‌تواند در زندگی مهم باشد و چه تغییرات مهمی می‌تواند روی آن داشته‌باشد. پس برای این‌که بدست‌آوردن خواسته‌هایتان تنها یک آرزو باقی نماند این میکروکتاب را بخوانید.

نظرات کاربران

parham_70
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

انتشارات آریانا قلم ترجمه کاملش رو منتشر کرده البته فعلا فقط کاغذی و الکترونیک نداره

Anahid
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

کتاب اصلی را بخوانم

سیما
۱۳۹۷/۰۴/۳۱

بطور خلاصه تکنیک های فوق العاده ایی برای عادت به موفقیت رو نشون میده ،توصیه میکنم مطالعه کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۹)
بهتر است شروع به انجام کاری کنید و شکست بخورید به جای اینکه هیچ کار انجام ندهید و برای رسیدن به مسیر و کار درست صبر کنید.
نادری
دلیل اتفاقات خوب باشید نه قربانی شرایط.
dsh
"من شکست نخورده‌ام. من تنها ده هزار راه برای موفق نشدن پیدا کرده‌ام." توماس ادیسون
dsh
یکی از بزرگترین بهانه‌هایی که مردم برای نرسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند، کمبود زمان است. باز هم، این بهانه وقتی که به طور دقیق موشکافی شود می‌بینید که واقعیت ندارد. انسان‌های موفقی مانند بیل گیتس، استیو جابز، آلبرت انیشتین، مارتین لوتر، کینگ جونیور و دیگر افراد موفق هم بیشتر از ۲۴ ساعت در روز، وقت نداشتند. آنها موفق شدند تا به همه چیزهایی که می‌خواستند در زمان یکسانی که شما هم در اختیار دارید، برسند. همه این‌ها به تصمیم و توجه برمی‌گردد.
dsh
مردم معمولا توجیه‌های خوبی برای آنچه که در زندگی و کارشان نتوانستند به دست بیاوردند دارند. گول این اشتباه را نخورید؛ توجیه‌ها فقط بهانه‌هایی هستند که برای بیان به دیگران، خوشگل شده‌اند. اگر واقعا به اندازه کافی به چیزی اهمیت می‌دهید، راهی پیدا خواهید کرد که آن اتفاق بیفتد.
dsh
هر چه تا امروز برای رسیدن به موقعیت ایده‌آل صبر کردید، بس است و به جای آن بهتر است در ماجرا شیرجه بزنید و بفهمید که چگونه کارها را باید انجام دهید.
dsh
تفاوت بین تلاش کردن و انجام دادن این است که اگر برای کاری تلاش کنید و نتیجه نگیرید، شما قبول می‌کنید که شکست خورده‌اید. اما زمانی که کاری را انجام می‌دهید، شما هدف دارید و به این معنی است که راهی برای انجام آن پیدا می‌کنید. انجام دادن همه چیز است.
dsh
۵. زمانی که مردم در حال صحبت کردن هستند، گوش دهید؛ مزاحم آنها نشوید حتی اگر می‌توانید حدس بزنید که چه چیز می‌خواهند بگویند. به جای این که دائم به پاسخی که می‌خواهید دهید فکر کنید، خودتان را کاملا در این که دارند چی می‌گویند غوطه‌ور کنید. آنها چه می‌گویند؟
Anahid
۳. اذعان کنید که مشکلات واقعی مردم را می‌دانید؛ نشان دهید که حرف آنها را شنیده‌اید و درک می‌کنید که از کجا نشات می‌گیرند. تا زمانی که از شما درخواست نشده پیشنهاد، توصیه یا تلاش برای حل آن مشکلات نکنید.
Anahid
"پس، چیزی که دارم می‌شنوم این است که..." " به نظر می رسد که می‌گویید... " "بگذارید چک کنم که درست فهمیده‌ام. شما می‌گویید... "
Anahid

حجم

۳۳٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۳۳٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان