دانلود و خرید کتاب خود هیپنوتیزم آسان بروس گلدبرگ ترجمه جمشید هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود هیپنوتیزم آسان اثر بروس گلدبرگ

کتاب خود هیپنوتیزم آسان

نویسنده:بروس گلدبرگ
امتیاز:
۲.۷از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خود هیپنوتیزم آسان

«خود هیپنوتیزم آسان» نوشته بروس گلدبرگ و ترجمه دکتر جمشید هاشمی (آرام) است که دربردارنده تجارب حرفه‌ای نویسنده از سال ۱۹۷۴ با بیش از ۱۴۰۰۰ بیمار است و در حکم یک تکمیل کننده روان درمانی است که می‌تواند در کنار مراجعه به روان‌کاو و پزشک استفاده شود. در ابتدای کتاب از زبان نویسنده می‌خوانید: این کتاب دارای ده‌ها تمرین است که به طور خاص برای آموزش تجربه کردن خود هیپنوتیزم به شما طراحی شده‌است. صرف‌نظر از هر نوع پیش‌زمینه‌ای که دارید، شما می‌توانید هر یک از اصول و مفاهیم ارائه شده در این کتاب را بپذیرید یا رد کنید. قدرتمند شدن حیاتی است. من بر روی این جمله در تمرین‌های هیپنوتیزم‌درمانی خود در لوس‌آنجلس و در زندگی شخصی‌ام تاکیدمی‌کنم. اگر شما انعطاف‌ناپذیر باشید و در دیدگاه‌های خود گیرافتاده‌باشید، پس در باورهای خود گرفتار شده‌اید. شما دیگر قدرتمند نیستید زیرا دیگر آزادی ندارید. همیشه از قضاوت و اراده‌ی خود در امتحان کردن این تمرین‌ها استفاده کنید. از تمرین‌هایی استفاده کنید که با آن‌ها احساس راحتی می‌کنید و تمرین‌های دیگر را نادیده بگیرید. این تمرین‌ها کاملاً امن هستند و برای بیش از ۲۵ سال آزمایش شده‌اند. شما می‌توانید تمرین‌های خود را از روی این مدل‌ها ایجاد کنید.

نظرات کاربران

Faze Gian
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

مترجم در اول کتاب برای موسسه خود تبلیغ کرده و در ادامه تنها راجع به کارایی هپنوتیزم حرف زده... به گونه ای کتاب بروشور تبلیغاتی است...

کاربر ۲۸۲۸۴۷۲
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

وقتتونو تلف نکنید

حمید آذر
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

خودهیپنوتیزم را میتوان همه جا و در هر موقعیتی استفاده کرد.منوط بر اینکه باید در این روش تسلط کافی داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
- قانون اثر معکوس هرچقدر سخت‌تر سعی کنیم تا به چیزی برسیم، رسیدن به آن چیز سخت‌تر می‌شود. هر زمان تضادی بین اراده (تلاش خودآگاه) و تصور (تصویرسازی ذهنی) وجود داشته باشد، نه فقط ما آن کاری را که دوست داریم انجام نمی‌دهیم، بلکه عکس آن رخ می‌دهد. وقتی فکر می‌کنیم که دوست داریم کاری را انجام دهیم اما احساس می‌کنیم که نمی‌توانیم، هر چقدر بیشتر تلاش کنیم، انجام آن کار سخت‌تر می‌شود. برای مثال، هر چقدر بیشتر در ذهن خودآگاه‌مان سعی کنیم تا اسم فراموش‌شده‌ای را به یاد بیاوریم، این کار غیرممکن‌تر می‌شود. بعدها وقتی ما تلاش خود را متوقف کرده و به چیز دیگری فکر می‌کنیم، آن نام به راحتی به ذهن ما می‌آید.
kian pazoki
هر فکر یا ایده‌ای واکنش جسمی تولید می‌کند
Meysam Afshari
۱- افزایش آرام سازی و از بین رفتن تنش ۲- افزایش میزان تمرکز و توجه ۳- بهبود حافظه (HYPERMNESIA) ۴- بهبود بازتاب‌ها ۵- افزایش اعتماد به نفس ۶- کنترل موثرتر درد ۷- بهبود زندگی جنسی ۸- افزایش سازماندهی و کارایی ۹- افزایش انگیزه ۱۰- بهبود روابط بین فردی ۱۱- آهسته شدن سرعت فرایندهای پیری ۱۲- ارتقای مسیر شغلی ۱۳- کاهش سطوح اضطراب و افسردگی
Meysam Afshari
۳- قانون اثر معکوس هرچقدر سخت‌تر سعی کنیم تا به چیزی برسیم، رسیدن به آن چیز سخت‌تر می‌شود. هر زمان تضادی بین اراده (تلاش خودآگاه) و تصور (تصویرسازی ذهنی) وجود داشته باشد، نه فقط ما آن کاری را که دوست داریم انجام نمی‌دهیم، بلکه عکس آن رخ می‌دهد. وقتی فکر می‌کنیم که دوست داریم کاری را انجام دهیم اما احساس می‌کنیم که نمی‌توانیم، هر چقدر بیشتر تلاش کنیم، انجام آن کار سخت‌تر می‌شود.
mahshid T
قوانین انجام تلقین هیپنوتیزمی ۱- از بخش قبل به عنوان راهنما استفاده کنید و تلقین‌های خود را بنویسید. ۲- این افکار را برای استفاده در اهداف فعلی خود ویرایش کنید. ۳- این تلقین‌ها را با صدای بلند بخوانید و نسخه‌های تلقین خود را کامل کنید. ۴- با استفاده از دست‌نوشته‌های ارائه شده در ادامه‌ی این بخش و بخش‌های بعدی، این تلقین‌ها را ضبط کنید. استفاده از نوارهای خود هیپنوتیزم ساده‌ترین و موثرترین شیوه برای انجام خود هیپنوتیزم است. اگر از این مدل‌ها در نوارهای تلقین‌های خود استفاده می‌کنید، واژه‌ی تو را با واژه‌ی من در این دست‌نوشته‌ها جایگزین کنید. لطفاً برای بدست آوردن جزئیات بیشتر برای ساختن ارزان و سریع نوارهای تلقین‌های خود، به کتاب هیپنوتیزم عصر جدید من مراجعه کنید.
mahshid T
قوانین تشکیل تلقین‌ها ۱- همیشه تعالیم خود را به شکل مثبت بیان کنید. احتمال بیشتری وجود دارد که تلقین‌های مثبت در مقایسه با تلقین‌های منفی توسط ذهن نیمه خودآگاه پذیرفته شوند. برای مثال، گفتن «من پیوسته هر هفته وزن از دست می‌دهم.» بسیار بهتر از گفتن «من چاق نیستم.» است.
mahshid T

حجم

۱۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان