دانلود و خرید کتاب شبکه سازی موفق برای همه اریک کرامر ترجمه خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شبکه سازی موفق برای همه

«شبکه‌سازی موفق برای همه» از مجموعه «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» اثری در زمینه مدیریت و کسب‌وکار و تألیف اریک کرامر است. این مجموعه کتاب که هیچ محدودیتی از نظر تعداد عناوین برایش در نظر گرفته نشده‌است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجادکند. زندگی اجتماعی بدون داشتن دوستانی خوب مفهومی ندارد. داشتن دوستانی خوب یعنی شبکه‌سازی! پیدا کردن یک دوست و ایجاد یک رابطه‌ی اجتماعی، کاری است به ظاهر ساده! اما اگر در مراحل این کار کوتاهی و قصوری صورت بگیرد، نه تنها می‌تواند شما را از هدف‌تان دور کند، بلکه شاید باعث رسیدن آسیب‌های مختلف به شما و زندگی شخصی شما نیز بشود. شبکه‌سازی یعنی این‌که متناسب با شخصیت و موقعیت اجتماعی و کاری خود، با کسانی آشنا شوید و بتوانید شماره تماس‌شان را داشته باشید یا بتوانید به آسانی با ایشان در ارتباط باشید، که بتوانند در شرایط مختلف به کمک شما بشتابند و دردی از شما دوا کنند. و شما هم البته متقابلاً‌ باید این تعهد را در خود ایجاد کنید که در مواقع لزوم به کمک شبکه‌ی خود بشتابید و ... در این کتاب شما با روش‌هایی آشنا می‌شود که با رعایت و اقدام درست به جزییات اشاره شده در ۱۲۰ نکته‌ی مهم، می‌تواند شبکه‌ی ‌ارتباطی شما را هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی توسعه بدهد. مطمئن باشید با یاد گرفتن اصول درست شبکه‌سازی، خواهید توانست آینده‌ی بهتری برای خودتان، خانواده‌تان و کسب و کارتان فراهم کنید.
هر روز با MBA
کریس دالتون
مهارت‌های ارائه موفق: چگونه می‌توانیم یک احساس خوشایند در دیگران بوجود آوریم
آندرو برادبوری
چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم
فرانک‌. ال ایکاف
شعارهای تبلیغاتی
بهرام عفراوی
مزیت
پاتریک لنچیونی
مدیریت تغییر (راهکارهایی جهت ایجاد تغییرات مناسب در وضعیت‌های بحرانی)
انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو
درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای
رندی گیج
جمله‌ی اول (چگونه با چند کلمه مشتری احتمالی را جذب کنیم)
تام شرایتر
نابغه دیوانه
رندی گیج
مذاکره
برایان تریسی
تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید (تجارت جهانی ۳)
پیتر. ب استارک
مدیریت ارتباط با مشتری (تجارت جهانی ۲۰)
آدریان پاین
مدیریت ارتباطات
جان مکسول
راهبردها و نظریه‌های مذاکره
محمدابراهیم گوهریان
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
مدیریت به سبک ژاپنی، رمز موفقیت و پیشرفت ژاپنی‌ها
محمد صادقی سیار
برندسازی شخصی نویسندگان، پژوهشگران و استادان
علیرضا نوروزی

نظرات کاربران

vahid5
۱۳۹۶/۰۹/۲۵

این که نیم بها نشده .قیمتش همان اصلی است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
امیدواریم در این راه موفق باشیم. از شما دوست عزیز نیز، به عنوان یک شخصیت اهل فرهنگ و مطالعه، دعوت می‌کنیم تا اگر از این کتاب و سایر کتب این مجموعه خوش‌تان آمد، با معرفی آن به دوستان و آشنایان خود به صورت شفاهی یا مکتوب در شبکه‌های اجتماعی و ... در ترویج این کتب و فرهنگ درست و اصولی رسیدن به موفقیت در زندگی و کسب‌و‌کار ما را همراهی و یاری کنید.
یاسا
بسیاری از افراد فقط زمانی درباره‌ی شبکه فکر می‌کنند که در بحران هستند، برای مثال زمانی که به دنبال یک شغل هستند. اگر فردی درگیر شبکه‌سازی در بحران شود، خواهد فهمید که شبکه‌ی او ضعیف و حمایت‌نشده است. چطور عمل کنید یک شبکه‌ساز تمام‌وقت باشید، همیشه در حال رشد و پرورش. اگر بحرانی به وجود آید، شبکه‌ی شما آماده، متمایل و قادر به حمایت از شما خواهد بود.
mmajidi

حجم

۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان