دانلود و خرید کتاب مثل یک مدیر عمل کنید و بیندیشید هرمینیا ایبارا ترجمه محسن زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مدیر عمل کنید و بیندیشید اثر هرمینیا ایبارا

کتاب مثل یک مدیر عمل کنید و بیندیشید

معرفی کتاب مثل یک مدیر عمل کنید و بیندیشید

«مثل یک مدیر عمل کنید و بیندیشید» به قلم هرمینیا ایبارا و ترجمه محسن زارع (-۱۳۶۵)، متمرکز بر مطالعه در حوزه توسعه حرفه‌ای و ابعاد رهبری شامل رهبری مشارکتی، هویت، و انتقال شغلی است. در این کتاب بیان می‌شود که تمرکز مدیریت باید بر جهت‌دهی به اعضای تیمتان باشد. مساله، اهداف شخصی یا سمت‌وسوی زندگی شما نیست. در این کتاب به مساله‌ی مدیریت فضا و جهت‌دهی اعضای تیم، در یک شرکت بزرگ پرداخته‌می‌شود. تیمی که هر کدام از اعضایش می‌خواهند به سلیقه‌ی خود رفتار کنند. هدف این است که میزان بهره‌وری اعضای تیم را به حداکثر برسانیم؛ که این مساله، نیاز به شیوه‌ی مدیریت منحصربه‌فردی دارد.

نظرات کاربران

mostafa
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

mrci.

محمود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

کتابی کاربردی برای رهایی از تله ای که «حتما باید برای انجام هر کاری باید کامل مسلط و آماده بود» جز کتابهایی هست که برای مدیران و متخصصان جوان پیشنهاد شده. (البته به نظر در ایران خیلی شناخته شده نیست)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
ارسطو مشاهده کرد که مردم با انجام کار اخلاقی، اخلاق محور می‌شوند: اگر کار خیر بکنید، خوب خواهید شد. دیدگاه او در انبوهی از تحقیقات روانشناسی مورد تایید قرار گرفته است و نشان داده شده که مردم ابتدا رفتارشان را تغییر می‌دهند بعد ذهنشان تغییر می‌کند.
محمود
اشتباه تغییر از درون به بیرون به این خاطر هنوز وجود دارد و از بین نرفته که مدیریت هنوز به صورت سنتی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.
محمود

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان